Pijnlijke borsten nemen af 5 weken zwanger

Hi!

Ik ben nu net 5 weken zwanger en heb de afgelopen week veel last gehad van gevoelige borsten. Nu heb ik al 2 dagen er bijna tot geen last meer van en heb verder ook geen andere zwangerschap-symptomen.
Twee maanden geleden heb ik helaas een hele vroege miskraam gehad bij 4,3 week en dat begon namelijk met het afnemen van mijn pijnlijke borsten. Hierdoor ben ik nu heel erg bang dat dit weer gebeurt..
Heeft iemand hier ervaring mee waarbij het wel goed is gekomen of is het echt foute boel? ?

Snap dat het in jouw geval nog spannender is. Maar ik had hetzelfde en heb nu een gezonde dochter.  Sterkte!

Wat spannend zo zeg...! 
Ik denk helaas dat jou lichaam het enige is die het juiste antwoord weet. Onthoud wel, geen krampen is nog geen zorgen. 
Ik heb 13 augustus een miskraam gehad, daarvoor super pijnlijke borsten gehad tot na de miskraam en ik kreeg pas krampen op de dag dat het vruchtje mijn lijf verliet. Ik had wel al bijna een week bloedverlies maar niet iedere dag even heftig!
Ik ben nu weer zwanger en wat denk je.. Geen pijnlijke borsten! Terwijl ik dit bij de vorige zwangerschappen altijd had.
Ik hoop met je mee dat ondanks dat de borst gevoeligheid afneemt het niet een teken is van je weet wel!
Dikke kus en knuffel voor jou!

Bedankt voor jullie reacties! 

Ik ben momenteel op vakantie maar kan er totaal niet van genieten helaas.. zit alleen maar te googelen en mijzelf gek te maken. Voor mijn gevoel is het wachten totdat ik begin met bloeden.. 
Wat een ellende.. 

Je kan in ieder geval weinig doen welke kant het ook opgaat. Als de zwangerschap goed verloopt is dit vermoedelijk voorlopig je laatste vakantie zonder kind. En kinderen zijn veel werk ...
Dus hoe dan ook het enige wat je kan doen is alles uit je vakantie halen wat erin zit ?
Uitrusten, genieten uit eten zonder dreinende kinderen ....

[quote quote=10580531]Wat spannend zo zeg…! Ik denk helaas dat jou lichaam het enige is die het juiste antwoord weet. Onthoud wel, geen krampen is nog geen zorgen. Ik heb 13 augustus een miskraam gehad, daarvoor super pijnlijke borsten gehad tot na de miskraam en ik kreeg pas krampen op de dag dat het vruchtje mijn lijf verliet. Ik had wel al bijna een week bloedverlies maar niet iedere dag even heftig! Ik ben nu weer zwanger en wat denk je.. Geen pijnlijke borsten! Terwijl ik dit bij de vorige zwangerschappen altijd had. Ik hoop met je mee dat ondanks dat de borst gevoeligheid afneemt het niet een teken is van je weet wel! Dikke kus en knuffel voor jou![/quote]
Hmm geen krampen geen zorgen??? Na een aantal miskramen weet ik dat dit geen waarheid is... 
@topicstarter; pijnlijke borsten, kwaaltjes, misselijkheid... het komt, het gaat, het blijft of je hebt niks van dat alles. Het is nog even spannend, probeer te genieten van je vakantie, het kan maar zo de laatste met z'n tweeen zijn. 

Dat kan bij nou geweest zijn Babetje maar helaas is het 9 van de 10 toch zeker zo. Geen krampen is geen zorgen. Spreek zelf helaas ook uit ervaring en meerdere mensen om mij heen die hier precies hetzelfde over spreken. Is van de grootste en bekendste kenmerken van een miskraam. Mijn moeder bijvoorbeeld, heeft meer dan 7 miskramen gehad en hooguit 1x heeft ze geen krampen gehad.

Ik had bij mijn miskraam geen bloedverlies en krampen en het hartje was gestopt bij 12 weken.
Bij mijn jongste dochter met 8 weken zwangerschap een grote bloeding gehad dat ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht omdat het er gewoon uitstroom en kreeg meteen een echo en zagen wij een kloppend hartje en nu een gezonde dochter van 5.
Ik zou mij nog niet zo zorgen maken misschien heb je morgen weer pijnlijke borstel de gynaecoloog zei tegen mij altijd kan per dag wisselen.

Terug
Bovenaan