Pijnlijke borsten nemen af 5 weken zwanger

Bedankt voor jullie reacties! 

Ik begon gisteravond weer last te krijgen van mijn borsten en toen ik vanmorgen wakker werd was het ook weer weg. Het zal dan wel inderdaad komen en gaan.. 
Toch blijven de eerste weken enorm spannend maar ik zal mijn best doen om van de vakantie te gaan genieten! 

[quote quote=10580600]Dat kan bij nou geweest zijn Babetje maar helaas is het 9 van de 10 toch zeker zo. Geen krampen is geen zorgen. Spreek zelf helaas ook uit ervaring en meerdere mensen om mij heen die hier precies hetzelfde over spreken. Is van de grootste en bekendste kenmerken van een miskraam. Mijn moeder bijvoorbeeld, heeft meer dan 7 miskramen gehad en hooguit 1x heeft ze geen krampen gehad.[/quote]
Bij 9 van de 10 toch zeker zo? Dan ben ik toch wel benieuwd hoe je mijn 7 miskramen (variërend van week 6 tot week 10) zonder krampen kan verklaren. De gynaecoloog kon dat heel goed; omdat iedere miskraam anders is, omdat ieder lijf ander reageert.

Geen krampen geen zorgen? Sorry maar dat is echt onzin. Vorig jaar een hele heftige miskraam gehad. 0,0 krampen.. 

ik hoop voor je dat alles goed gaat! De klachten komen en de klachten gaan.. 

Hoihoi,

Ik heb ook alleen de eerste paar weken last gehad van zeer pijnlijke borsten, dit nam ook rond dezelfde periode als bij jou af. Verder totaal geen last gehad van ook maar een enkele klacht. inmiddels 39 weken zwanger. Geen zorgen dus, lekker genieten!!

You never know.. Maarre.. Toen het bij mij schommelde met klachten en kwaaltjes alsof ik niet precies wist of ik wel of niet in verwachting was. (maar wel een pos test en bloedafname in het zh van een zwangerschap)
Met name de pijnlijke borsten, tja helaas had ik toen een miskraam zonder krampen oid bij de 9 wk. Vruchtje was bij 6wk gestopt met groeien. Geen hartje. Je weet het dus niet. Ieder lichaam reageert anders. 

Terug
Bovenaan