pijnlijke borsten

hallo,
Ik weet sinds een week officieel dat ik zwanger ben, ben nu in mijn vijfde week. al een week voor mijn NOD had ik al last van pijnlijke borsten en nu nog steeds. Ik kan niet meer op mijn buik slapen en eigenlijk ook niet zonder BH. iemand hier ook zo erg last van al zo vroeg en misschien tips voor het slapen.

groetjes een blije moeder.

Gefeliciteerd!!
haha op je zij of rug slapen.. ik heb er ook last van ik ga soms wel op mijn buik liggen maar hou dat nooit lang vol omdat het zeer doet. ik ben nu 6 weken.

Liefs

Gefeliciteerd en welkom hier!!

Heel herkenbaar, ik heb het ook behoorlijk en ik ben 6+4. Net wat Renate zegt,op je rug/ slapen. En met bh zonder beugels kan je ook slapen.

Succes

Welkom en gefeliciteerd...

Ik ken het zelf {nog} niet...ben nu 6+5...maar lijkt me wel vervelend...
Buikslapen doe ik toch al niet...lekker languit op de rug...

Succes...

bedankt voor jullie tips. ik ben helaas een echt buikslaper en draai ook steeds in me slaap op me buik. Vervolgens word ik dan wakker van de pijn en probeer dan op mijn zij of rug te liggen. Tevens zijn mijn borsten al een cupmaat gegroeid (tot plezier van mijn man)

ps. jullie ook gefeliciteerd, spannend allemaal he!

hahaha tot plezier van mijn man haha geweldig. de mijne zijn staan ook al flink bol. Ik had D en toen 10 kilo afgevallen toen hield ik C over.. nu weer een D dus kan mijn 'oude' bhs weer aan;)

ja ;-), alleen mag hij ze toch nauwelijks aanraken. smeer ze wel al twee keer per dag in met goede creme tegen straie. (want daar ben ik wel bang voor). ik heb van mezelf 70D, maar nu al 70E, erg moeilijke maat. fijn dat jij nog bh's op voorraad had dan.

Hallo,

Ik heb er sinds dit weekend pas last van.
Ik smeer ze ook 2 x per dag in met strie crème! Het is ook wel even lekker verkoelend voor hoelang dat duurt.

Ik heb cup 70e en daar pas ik nu al bijna niet meer in, ben benieuwd of ik straks nog een leuke Bh kab vinden die een maatje groter is!
Van mij had dit niet gehoeven vond ze al groot zat! Maja ook hier doe je niets tegen dus we moeten het hier maar mee doen!

Ps. Misschien kan je op je zij liggen met een kussen in je rug misschien rol je dan niet zo makkelijk om!
Liefs,

Terug
Bovenaan