pijnlijke borsten

Had ik bij mijn andere zwangerschappen ook last van dus ik vrees nu ook weer. Ben pas 5w2d en het begint nu al, ze worden steeds gevoeliger. Hopelijk groeien ze niet al te hard want wil mn zwangerschap nog even geheim houden! ;)

Hier ook last van gevoelige borsten,maar niet heel erg.vooral s'avonds als ik de bh afdoe.
Met slapen gaat het nog welvanmorgen dacht ik nog ik voel niks meer en dan wordt ik weer ongerust maar nu heb ik de bh weer om en dan voel ik het wel weer.

Kan bij mij komen dat ik de laatste 2 jaar 17 kilo ben afgevallen ze zijn nu wat slapper als voorheen.haha!misschien maar een geluk voor mij want ik weet hoeveel pijn ze deden bij mijn dochter.

Gr

hier ook last van zeer pijnlijke en zeer groter groeiende borsten!!

ik ben van de week naar een lingerie zaak geweest en ik heb daar een meegroeibeha gekocht van het merk Anita, ik heb normaal gesproken Cup E of F en nu heb ik al CUP G

Die bh zit heerlijk echt een aanrader voor jullie allemaal!!!

Ook al vanaf een week voor mijn eigenlijke menstruatie ontzettend pijnlijke borsten. Moet wel zeggen dat het de ene dag beter is dan de andere. Ik ben ook een echte buikslaper. Ik slaap nu op mijn zij met een kussen tegen m'n buik, dan draai je niet zo snel op je buik in je slaap. Of op m'n rug met een kussen onder mijn knieen. Zo maar beetje uitproberen...straks met een buikje lukt het vast ook niet meer om op m'n buik te slapen.
Succes!

Terug
Bovenaan