Pijnlijke clitoris

Lobke Jepp

New member
Hoi allemaal!

Even een vraagje. Ik heb sinds mijn bevalling last van een pijnlijke clitoris. Tijdens de bevalling had ik het gevoel dat mijn clitoris uit elkaar scheurde. Nu is er niks gescheurd ofzo, maar ik heb nu de hele dag, maar zeker savonds, echt een beetje een pijnlijke clitoris. Het voelt alsof er druk op staat. Zijn er nog vrouwen die dit ook hebben? Ik ben nu 11 dagen geleden bevallen.
 
Ik herken het niet maar je hebt met persen toch heel veel druk op de onderkant gezet. Kan me voorstellen dat het nog gezwollen is. Kan best even duren voordat dit afneemt denk ik. Misschien voorzichtig wat koelen? 
 
11 dagen na de bevalling deed mijn gehele vulva en vagina pijn, het is nog kort geleden d af je bevallen bent dus inderdaad goed koelen en op harde ondergrond zitten zodat er druk op komt
 
Bij mij voelde het als een soort verkramping, heel naar! Het ging in de loop van de tijd steeds beter en nu (2 jaar later) helemaal geen last meer. Wel nog een tijdje last gehad van het gevoel tijdens ongesteldheid. Een bekken fysio kan je helpen met oefeningen. Maar doe vooral rustig aan, het is niet niks wat er daaronder is gebeurd ;)
 
Hoihoi! Ik bij mn eerste uitgescheurt tot me clit. (Die dus ook ...Autsj..) Is echt n tijd lang pijnlijk geweest en gevoelig maar is helemaal overgegaan! Niet aanzitten en het heeft helaas tijd nodig maar bij mij is het helemaal over gegaan!
 
Ja herkenbaar. Alles voelde beurs aan daar beneden de eerste mnd.
Ook mijn clitoris, alsof die opgezet was. Mijn spieren leken ook zoek.
Maar wat ik na de bevalling wel doe, is mijn bekkenbodenspieren trainen, door ze steeds aan te spannen en te ontspannen. Dat zou ik je wel aan raden, dan gaat het sneller op de plek weer terug zitten en gaat het weer als normaal voelen. Met de tijd gaat het sws beter. ?
 
Terug
Bovenaan