Pijnlijke harde buiken!

Hoi!

Ik had er bij de eerste ook nauwelijks last van..bij de tweede al meer en nu helemaal...vooral alsik fiets, de trap opgelopen ben etc.. Echt enorm vervelend, ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik moet plassen, hebben jullie dat ook? Ik ga meestal even rustig zitten en dan trekt het wel weg, moet er echt aan wennen dat alles in een lagere versnelling moet..
Liefs, mvtwee

ik heb ze ook al sinds week 21 ofzo

let wel op na 30 weken moet je bij regelmaat wel de VK bellen!

want vroeggeboortes voelen niet aan als normale bevallingen zeggen ze, dit lijkt op harde buiken...

heb er gisteren nog voor in het ziekenhuis gelegen:-(

Jeetje Puck, da's ook niet fijn dat je gisteren ervoor in het ziekenhuis hebt gelegen. Hopelijk gaat het vandaag al beter met je.

Hier wel last van harde buiken maar vaak voel ik dat alleen doordat het samentrekt en m'n buik hard wordt, geen pijn ervan. Wel iets als het qua stressgehalte te hoog is opgelopen bij me, maar verder geen pijn bij harde buiken. Hoe gaat het nu met je Roos?

Kunnen jullie beschrijven hoe een harde buik aanvoelt? volgens mij heb ik het een keer gehad. Mijn buik was hard en mijn huid leek te trekken. Duurde meer dan twee uur dat het weg trok.

hoi zouden jullie mij uit kunnen leggen hoe een harde buik aan voelt. ik denk dat ik het een keer gehad heb maar weet het niet zeker. Mijn buik was hard en mijn huid trok alsof hij te strak was. Het heeft meer dan twee uur geduurd voordat het weg trok.

Terug
Bovenaan