pijnlijke steken in vagina

Wie heeft enig idee wat dit kan zijn? Toen ik net stond kreeg ik zo'n pijnlijke steek in mijn vagina dat ik haast door mijn benen heen zakte. Indalen kan het niet zijn want die van mij ligt al een week of 2, 3 ingedaald en vast...
Ik heb t nu een paar keer gehad het afgelopen half uur...

Hoi Nicole,

Ik heb het inderdaad ook wel eens. Ik denk toch dat het hoofdje ergens op drukt.Misschien op een zenuw of zo en dat je dit dan bij bepaalde bewegingen voelt.
Nienke

Hoi Nicole,

Ik heb het inderdaad ook wel eens. Ik denk toch dat het hoofdje ergens op drukt.Misschien op een zenuw of zo en dat je dit dan bij bepaalde bewegingen voelt.
Nienke

Nou ik kan je je hand schudden Nicole.
Ik heb het vandaag al een paar keer gehad.
Echt zeeeeeer onprettig, voelde inderdaad of dat je even door je voeten zakt.
Maar wat het is? Ik weet het ook niet.

Nou ik kan je je hand schudden Nicole.
Ik heb het vandaag al een paar keer gehad.
Echt zeeeeeer onprettig, voelde inderdaad of dat je even door je voeten zakt.
Maar wat het is? Ik weet het ook niet.

ik heb het ook ergggg vaak en kindje is hier niet ingedaald maar de gyn had het over bekkeninstabiliteit..... ik heb het voornamelijk als ik loop...... is je schaambeen schijnbaar!!!

ik heb het echt veel de laatste weken.....soms moet ik echt mn mond dichthouden om geen auw te roepen of mn tussen mn benen te pakken zo erg....

ik heb het ook ergggg vaak en kindje is hier niet ingedaald maar de gyn had het over bekkeninstabiliteit..... ik heb het voornamelijk als ik loop...... is je schaambeen schijnbaar!!!

ik heb het echt veel de laatste weken.....soms moet ik echt mn mond dichthouden om geen auw te roepen of mn tussen mn benen te pakken zo erg....

Terug
Bovenaan