pijnlijke steken in vagina

heey,

mijn vk vertelde dat dit komt doordat de baby met het hoofdje op zenuwbanen drukt....het voelt een beetje alsof ze met een mes in je vagina steken....!

liefsss

heey,

mijn vk vertelde dat dit komt doordat de baby met het hoofdje op zenuwbanen drukt....het voelt een beetje alsof ze met een mes in je vagina steken....!

liefsss

ja idd dat mes steken zeg ik ook steeds als mensen het vragen haha

alsof ze met een mes van ondere erin jasse... maar goed meerdere hebben er last van "gelukkig: ik ging al erggggg aan mezelf twijfelen ahaha

bij de eerste trouwens nooit gehad

ja idd dat mes steken zeg ik ook steeds als mensen het vragen haha

alsof ze met een mes van ondere erin jasse... maar goed meerdere hebben er last van "gelukkig: ik ging al erggggg aan mezelf twijfelen ahaha

bij de eerste trouwens nooit gehad

Ik heb dat toen ook gehad, ong 1 tot 2 weken voor de bevalling, de ene dag meer als de ander. Vk zie ook dat is waarschijnlijk dat zer met haar hoofdje ergens op drukt, en kon geen kwaad. Maar prettig was zeker anders.

Heb ik al paar weekjes elke keer zon scheut en dan bijna door benen zakken pffff niet fijn, dan kom je ook ff gewoon niet vooruit!!! Had ik bij eerste ook zal wel zijn dat er spier ofzo klem zit...???

Succes bij verlosk. vandaag xxx

Ooh dit had ik ook, en 's nachts om 1 uur braken mijn vliezen.
De VK gaf idd aan dat het het hoofdje van de kleine kon zijn die op een zenuw drukte, was op dat moment 38w en had niet kunnen vermoeden dat ik de volgende dag onze Kas in mijn armen zou hebben!

Sterkte enne wie weet is het een begin!

Groetjes,
Anne

Hier hetzelfde. Het voelt gewoon onbeschoft!! Bij mij trekt het wel steeds weg. Ik dacht dat het indalen was, maar daarvan is bij mij nog niet echt sprake...

Sterkte ermee, t voelt niet fijn.

Terug
Bovenaan