quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 12:09:56&apos

);
Yvonne, hopelijk lees je dit nog. Ik heb dus sinds gisteren prikkende tepels. Ze zijn heel gevoelig. Verder heb ik al een paar weken een soort wittig laagje in het midden van de tepel. Lijkt op opgedroogde melk, maar is het volgens mij niet, want ik heb nog niet gelekt...
Ik wilde het as donderdag aan de VK vragen, maar nu ik hier het onderwerp zie staan, dacht ik, ik vraag het even hier, wat het kan zijn. Zou het die candida kunnen zijn? Want ik begrijp dat ik me dan moet laten behandelen?
Vind het wel moeilijk om hier mee naar de huisarts te gaan. Straks wil hij het zien ofzo. Ben nogal preuts van aard....En daarbij heb ik een mannelijke huisarts.
Ik gebruik verder geen zoogcompressen of zo iets.
Groetjes van Simone
Handig op zoek naar een andere huisarts zou geen verkeerd idee zijn (een vrouwelijke misschien) want er zijn toch een bepaald aantal klachten als vrouw zijnde waar je echt letterlijk met de blote billen moet en na een zwangerschap is die kans ook nog wel wat vergroot.
Daarentegen denk ik als je eenmaal bevallen bent dat je daar niet meer nauw mee kijkt, het scheelt ik ben heel makkelijk ik heb al zoveel genante onderzoeken gehad dat mijn borsten laten zien een van de "leuke" dingen is.
Ik denk toch wel dat ie het wil zien ze geven niet zomaar wat mee dus effe je moed bijelkaar verzamelen en toch gaan meis! Het is voor een goed doel en straks ben je er dan lekker vanaf! Er zijn ergere dingen om mee naar de dokter te gaan lijkt me zo.
Wat betreft gevoelige borsten, misschien helpt het bij een ander niet maar ik heb nu paar keer lekker badje genomen met zeezout en daarna mijn borsten op laten drogen en dan pas aangekleed en het ziet er wat beter uit met ik zeggen wat minder geirriteerd dan voorheen. Dus misschien niet goed genoeg op laten drogen kan ook er niet goed voor zijn... zeezout is zoiezo lekker alleen helpt het niet waarvoor ik het wilde dat het hielp (namelijk vocht vasthouden haha)