Pijntjes

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook al "last" van iets?
Ik heb zon last van mijn darmen. Hoop ik.
Stom dat ik nog steeds twijfel terwijl het al mijn vierde zwangerschap is.

ik heb al sinds de dag voor ik ongi moest worden "last"van ochtendmisselijk heid...pffff wat is dat vermoeiend..:S maar heb ik de vorige zwangerschap ook gehad! Dus lijkt me een goed teken...:D

Voor de rest niet echt hele erge pijntjes...

4e zwangerschap he? je hebt al 3 kids? of heb je x miskraam gehad?

Wat lijkt me dat vervelend zeg om zo misselij te zijn. Werk je ook want dat lijkt me helemaal rot. Oo omdat niemand het nog weet.
Ik heb twee kinderen. Bij mijn tweede zwangerschap kwamen ze er met de controle achter dat het kindje niet mee leefde.

Hier ook volop buikkrampjes/ zeurende buikpijn als bij menstruatie. M'n borsten doen al pijn als je er naar wijst en de ene dag misselijk en de andere dag helemaal niet...

hoi,
dit is mijn 1e zwangerschap, zijn al ca 2 jr bezig geweest met IUI behandeling en na in febr 1e ICSI behandeling gehad en gelukkig is deze raak ben nu 4 wkn en 4 dgn dus nog erg pril en onzekere maar ook leuke tijd.
ik heb soms wel beetje zeurende pijn in onderbuik of bij bekken in de buurt en mijn borsten zijn vaak erg gevoelig en pijnlijk. loop wel vaker te boeren merk ik maar gelukkig ben ik tot op heden nog niet misselijk ofzo..
hoop ik van harte dat dat zo blijft !!
groetjes sandra uit den haag...

hall mama's to be.

ik ben nu bijna 8 weken zwanger en krijg volgende week de eerste termijn echo.
en wat duurt het dan nog lang he.
ppff zoek al zo lang naar die bevestiging dat alles goed gaat klopt het hartje nog wel leeft het nog ?
ppff de onzekerheid giert door je lijf.

ik bel de verloskundige ook vaak.
zelfs die word gek van me.

ja de bekende kwaaltjes heb ik ook wel
heb de eerste maanden niks gemerkt en nu begin ik misselijk te worden en boeren ja dat kan ik de hele dag wel doen.
gevoelige borsten enzv enzv

ppff een erg onzekere mama to be..,

Hallo Connieenbob,

Als je al acht weken zwanger bent, ben je dan niet in oktober uitgerekend?

Ik krijg pas met twaalf weken een echo. Volgende week maar eens bellen voor een intake gesprek.
Spannend.

Terug
Bovenaan