Pijntjes

Hier de afgelopen weken wat krampjes in mijn baarmoeder en wat steekjes in mijn liezen gehad. De afgelopen dagen is het erg rustig in kwaaltjesland.

Het maakt me ook allemaal niet uit, zolang het frummeltje maar gezond groeit in me. Daarover maak ik me het meeste zorgen (heel bezorgd zijn is wellicht de grootste kwaal op dit moment, haha). Termijn echo pas over vier weken. Oeff!!

Krampen in de baarmoeder, steekjes, en sommige misselijk.... ik mis nog de moeheid ;-) En de "helemaal geen" kwaaltjes.

Bekendste en grootste kwaal van de zwangerschap (en die blijft helaas ook) is onzekerheid!

Veel plezier en succes op jullie eerste echo's.
Feb 2011 mama

Yep MOE natuurlijk ook, soms kan ik gewoon wel janken van vermoeidheid, Pffff

En onzeker, ja je hebt gelijk, voor mij voelt dat wel als de grootste kwaal... Als de onzekerheid weggenomen kon worden zou ik alle andere kwaaltjes geen enkel probleem vinden ;-)

Allemaal Gefeliciteerd!!

Ik dacht inderdaad ook dat connieenbob een okt mama dan is; ik ben nu 9 wkn en 2 dgn en 8 okt uitgerekend....tenminste....zo ver ik nu weet :p

Dus k ben hier op t nov foum ook illegaal hihi

Illegaal en hartstikke welkom :)

Wat kan er in een dag of vijf veel veranderen. Nog steeds is het redelijk rustig in kwaaltjesland (op wat steekjes en prikjes na), maar wat ben ik moe!!

Moe en het concentratievermogen van een zandvlo. De hele dag op kantoor vraag ik me af: "Wat doe ik hier?!" Hahaha! Tijd voor vakantie! :)

Groetjes,
Melian

Terug
Bovenaan