Pijntjes

Hey meiden

Hebben jullie ook dat vooral laat in de middag je buik zo begint te trekken? Ik denk bandenpijn. Iedere keer als ik van mijn stoel op wil staan kan ik de eerste paar stappen niet normaal zetten, lijk wel een oud wijf haha, begin zelfs al een beetje te waggellen Pff echt vreselijk vind ik dat. Snachts doe ik ook geen oog dicht vanwege het trekkende gevoel in mijn buik.. Morgen 17wk maar voel mijn kindje nog niet (draag mijn placenta aan de buikwand zijde)

Xmieke

Mijn buik trekt ook sinds een paar dagen, maar bij mij gaat het heel de dag door. Heb wel met niezen en hoesten dat ik dan echt in elkaar moet gaan zitten, als ik bijv. languit op bed lig dan ga ik wel even half door de grond van de steken in m'n banden. Waggelen hier ook trouwens, tramhalte vanaf huis is nog geen 5 min. lopen maar ben al helemaal buiten adem voordat ik daar ben hahaha. Hier ook de placenta aan de voorkant (nu 17.3wk), ik voel het wel steeds duidelijker maar dat ligt ook aan je postuur etc. Ze zeggen geloof ik dat het 2 a 3 weken langer kan duren (gemiddeld) dan normaal voordat je het dan kan voelen, dus het klopt wel dat je het nu nog niet echt hoeft te kunnen voelen. Maar hopelijk mag ook jij snel genieten ervan!

Hier ook wat kleine pijntjes hoor!!
Nu 18 weken en mijn buik is al enorm..(2 ling)
Banden pijn en soms wat last van mijn bekken ..dus waggelen..
Verder voel ik me top..ik merk alleen dat ik gewoon niet meer alles kan doen zoals normaal..het gaat echt in etappes..
Mijn placentas liggen goed, maar ik voel de damens nog niet super veel hoor...s'avonds heel even..

Hier ook pijntjes....
Soms moet ik de pijn weg zuchten.. maar hoort er allemaal bij.
Ik waggel een end in de rondte hihihi maar goed, heeft ook wel weer wat.
Ik voel de kleine regelmatig, maar heb de placenta ook achter liggen...

Ik heb zo nu en dan ook last van mijn heupen en in mijn bil.. weet zo nu en dan niet hoe ik lopen moet.
Ook het slapen wil niet..
de baby voel ik heel af en toe maar niet vaak.. ben morgen 17 wkn.. baby is natuurlijk ook nog erg klein..

Ja ik heb het sinds 2 dagen ook. Vooral na lang zitten heb ik last van buik en billen. Loop dan idd een minuutje krom. En ook idd meer in de middag. Zal idd wel bandenpijn zijn, lekker masseen helpt wel een beetje. Maar het doet bij mij niet heel erg pijn gelukkig

heb ook een paar dagen al last van een strak gevoel bij de liezen ben bijna 15 weken,en s nachts veel last van men borsten waardoor ik niet goed kan slapen.

Terug
Bovenaan