Pijntjes

Wat ben ik blij dat jullie het ook hebben. In mijn omgeving hoor ik alleen maar verhalen dat iedereen niet misselijk was (ik heb wat afgekotst), geen bandenpijn (ik heb het nu ong 2 weken), geen rugpijn of pijn in de bekken (af en toe). Dus ik dacht dat ik een piepmuis was, maar gelukkig er zijn er echt wel meer. Hoera voor de mama club

O weet je wat helpt? Zeker als je in bed ligt. Lekker een niet al te hoog kussen tussen je knieën. Bi mij trok de pijn vrij snel weg en kon ik slapen.

Benen optrekken helpt het best tegen bandenpijn heb ik gemerkt.. Vooral bij het niezen!!

En idd ook in mijn omgeving lijkt niemand ooit ergens last van te hebben gehad tijdens hun zwangerschap. Dan voel je je zo'n zwakkeling, is totaal geen leuk gevoel! :( vooral nu met de hormoontjes niet, heb gisteren een half uur hierom zitten huilen.. Opmerkingen als: "ow, kom op, je stelt je aan" of "dat overgeven zit in je hoofd, niet aan denken" alsof ik er constant aan denk, als ik misselijk ben, dan ben ik misselijk!!! :mad:

hoi hoi!

Hier af en toe wat zeurende menstruatie pijn! Ik heb in mijn vorige zwangerschappen meerdere keren blaasontsteking gehad. Dat kon ik alleen merken als ik in bed lag, dan kon ik amper omdraaien ohhhhh dat was niet fijn! Dus als ik daar weer zo veel last van krijg, breng ik een plasje naar de huisarts! Verder voel ik mijn darmen ook wel vaak, die werken ook wat trager, veel last van krampen en zeurende buikpijn. STERKTE HE!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan