A
Anoniem
Guest
hi, zo kijk ik er tegen aan. ik ga nu ook de 6de maand in en dat vind ik best moelijk ik had echt gehoopt al een paar maanden zwanger te zijn. nu hebben we al twee ronden ovulatie testen en weten we zeker dat we op het juiste moment sex hebben en NOG ben ik nog steeds niet zwanger, wie weet hoe lang het nog duurd.Ik heb zelf na de eerste ronde een mri scan gehad. de uitslag hiervan was dat ik een kijk operatie moet hebben. deze heb ik uitgesteld omdat ik eerst zwanger wil worden. mischien had ik het toen toch wel moeten doen want nu zijn we alweer 6 maanden verder en niet zwanger en geen kijkoperatie maar nog wel pijn.......
tja je weet niet hoe het loopt dus ik weet ook niet wat de beste beslissing is. het blijft moeilijk. je schrijft dat je zwaar ademig bent, dat klinkt toch wel weer serieus ook omdat er ene hete zomer verwacht word, .......
sucses met beslissen!
tja je weet niet hoe het loopt dus ik weet ook niet wat de beste beslissing is. het blijft moeilijk. je schrijft dat je zwaar ademig bent, dat klinkt toch wel weer serieus ook omdat er ene hete zomer verwacht word, .......
sucses met beslissen!