pil uit je lijf!

Hoi Tika,

Mijn zus en ik hebben allebei marvelon geslikt. Zij een jaar of twaalf en ik een jaar of twintig. Zijn allebei meteen gaan klussen en zij was binnen 2 maanden zwanger en heeft nu een gezonde dochter van 5 en ik ben nu 7 en een 1/2 week zwanger. (hopelijk gaat het goed!) Dus je ziet maar je kan ookk heel snel zwanger raken en of het schadelijk is voor het kindje kan ik je geen antwoord op geven, maar n.a.v. bovenstaande reacties lijkt mij dat niet!! Dus ga ervoor en heel veel sucees!! Groetjes!!

Op zich zijn de stoffen van de pil al heel snel uit je lichaam. In principe al de eerste menstruatie nadat je gestopt bent. Alleen is het zo dat je natuurlijk cyclus door de pil verstoord is. Het kan dus zijn dat je een langere cyclus hebt dan toen je aan de pil was en daarom "missen" sommigen de ovulatie. Ze raden daarom aan minstens 3 maanden te stoppen als je zeker wilt zijn van je cyclus. Maar proberen kun je dus altijd eerder!

Hallo, Bij mijn eerste was ik net een maand van de pil af en toen was het direkt raak. Mijn huisarts zegt dat de stoffen van de pil heel snel uit je lichaam zijn. Ik zou zeggen gaan met die banaan.
Succes Marianne.

Ik zit hier met een big smile achter de pc :))))
Wat een leuke, positieve reacties. Ik ben bang dat ik hier een forum-verslaving ga krijgen, hihihii
Bedankt, en jullie zullen me hier regelmatig zien!

Terug
Bovenaan