Pil vergeten...

Hoi Sandrine,

Dat heb ik nog nooit gehoord, 's ochtends en 's avonds de pil innemen. Sowieso is het daar te laat voor, het is al bijna een week geleden.
Heb ook zonder beschermingsmiddelen binnen 7 dagen na het vergeten van de pil sex gehad. Niet erg handig natuurlijk omdat we liever nog even wilden wachten (mijn vriend tenminste), maar stiekem zou ik er ontzettend blij mee zijn!!
Ik zal nog even geduld moeten hebben voordat ik zie of ik ongesteld wordt. Maar bedankt voor de tip!

Groetjes Stef

hoi stefanie, wat moeilijk! heb je het je vriend wel verteld? Dat als het wel 'raak' is jullie dit wel samen kunne bespreken? aangezien je aangaf dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is?!?! Ik weet dat je ipv officiele mornng after pil je 8 gewone pillen tegelijk moet doen, dit heeft een vriendin van me een keer tijdens een vakantie in het buitenland op advies van haar nl huisarts gedaan, omdat ze in het buitenland geen morning after pil kon krijgen. Door die 8 tegelijk wordt je meteen ongesteld (en ziek!) maar dan is het wel duidelijk. Ik weet alleen niet tot wanneer dat kan, zal nu wel te laat zijn (als je dat uberhaupt zou willen maar uit jouw verhaal, en jouw komst naar dit forum denk ik juist tegenovergesteld). Maar praat er wel met je vriend over, niet dat je droom je relatie verwoest of (wat klink ik toch belerend bah, maar maak me gewoon een beetje zorgen als ik je verhaal lees). nou succes en sterkte!!!!

Hoi Laura!

Ik zat te denken of ik wel kans heb op zwangerschap, omdat ik pil nr 8 ben vergeten, dus dat valt dan denk ik buiten week 1...

Maar los van dat, m'n vriend is van dit alles op de hoogte. Hij wil heel graag vader worden, alleen omdat we van de zomer gaan 'verbouwen' (kamers schilderen en nieuwe vloerbedekking) en omdat we allebei nog geen vast contract hebben van werk zouden we liever nog wat maanden willen wachten. Tenminste, hij wil dat, ik niet.
Ik ben echt een gevoelsmens, mijn lichaam schreeuwt dat het moeder wil worden en dan maakt het me niet uit. Mijn vriend is meer een verstandsmens (denk meeste mannen) en die wil liever wachten tot we alles af hebben en vaste contracten.

Maar ja, ik denk ook, wat voor kans zal ik hebben dat een kindje me is gegund als ik een keer de pil vergeet. Zoveel vrouwen zijn al zo lang bezig en daar lukt het niet bij...

Groetjes Stefanie

ene kant heeft je vriend gelijk maar de andere kant heb jij gelijk, tegenwoordig moet je maar juichen als je een vast contract krijgt, maar dat is met alles zo, hoeveel vrouwen werken er bij om geld binnen te krijgen ( full time) ik ken er een hele hoop, dus, een vriendin van me heeft 3 kids( gescheiden heeft een nieuwe vriend) en die werkt ook alleen thuis dan wel, soms werkt ze 80 uur om aan geld te komen is wel vi de pc het werk en ze is wel thuis maar ze werkt wel, en als je zo lang moet w8 op een vast contract, en je hebt er 1 dan wil het misschien niet lukken met kinderen te krijgen, ik heb altijd gezegt komt het dan komt het dan maar minder leuke dingen doen en even in een huur huis gaan wonen, dat is mijn mening, 1 op de hoeveel kans heb je nou om zwanger te worden? xxxxxx veel s6 veders

greetz suzette

Miss: het is wel zo dat we allebei deze zomer een vast contract krijgen. We hebben allebei een goede baan, een koopwoning met genoeg ruimte in een leuke buurt en we zijn al bijna 4 jaar bij elkaar. Kijk, aan de ene kant denk ik, wat maken die paar maanden wachten nog uit. Maar aan de andere kant denk ik, hoe groot is de kans dat het gelijk raak is? Ben al 10 jaar aan de pil en was voor ik aan de pil ging onregelmatig ongesteld, dus ontpillen zal wel een feest worden...
Maar ik kan m'n vriend niet dwingen en dat wil ik niet, wil gewoon dat hij hetzelfde gaat denken zoals ik .
Het is echt heel vervelend dat die vriendin van je zo hard en veel moet werken met 3 kinderen. Ik hoop dat ze dat nog kan volhouden en dat ze op een gegeven moment minder kan werken.

Groetjes!

ja je hebt wel gelijk ik bedoelde ook niet dat je vriend moest puchen hij moet er ook mee eens zijn, het is van jullie beiden, dus moet allebij erklaar voor staan, dat was bij me vriend ook die wilde al na dat we 1 jaar hebben samen gewoond, toen was ik er nog niet klaar voor, nu wonen we 2 jaar samen en nu zeg oke ik stop met de pil als je het nog wilt, een man kan veranderen, het feit me vriendin, ja ik hoop het ook voor der dat ze kan minderen want er zitten wel 2 op school maar de 3de is nog thuis en dat is een krengetje hoor, echt niet normaal zeg wel lief maar der zin door drijven en als dat niet lukt gaat ze gillen nou dan kan je schreeuwen lief of wat dan ook zijn ze blijft het doen, voor al als je der op der kamer zet,

greetz suzette

Terug
Bovenaan