pil

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw. Een aantal weken geleden hebben mijn man en ik
besloten dit voorjaar te gaan proberen om zwanger te worden. Ik kan
haast niet wachten! Ik heb besloten om nog de 2 pilstrippen die ik heb
leeg te maken, maar iedere dag kost dat meer moeite, omdat ik gewoon
wil stoppen met die troep. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je
menstruatie weer gewoon op gang kwam?? Ik heb ongeveer 7 jaar de pil
geslikt.

groetjes Lucretia

quote: lucretia2006 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 10:59:38'));

Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw. Een aantal weken geleden hebben mijn man en ik besloten dit voorjaar te gaan proberen om zwanger te worden. Ik kan haast niet wachten! Ik heb besloten om nog de 2 pilstrippen die ik heb leeg te maken, maar iedere dag kost dat meer moeite, omdat ik gewoon wil stoppen met die troep. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je menstruatie weer gewoon op gang kwam?? Ik heb ongeveer 7 jaar de pil geslikt.
groetjes Lucretia

je lichaam heeft wel een jaar nodig om te ontpillen...heb ik gehoord...en zolang kan het ook duren dat je menstruatie heel erg onregelmatig komt!
bij sommigen ook niet hoor! het is voor iedereen verschillend!
bij kwam de 1e menstruatie zo'n 38 dagen na het stoppen met de pil en dat is zo gebleven, ik ben nu bijna een jaar verder! en sinds deze maand heb ik inneens een cycles van 30 dagen!

ik wens jullie veel succes! en ik hoop dat je gauw zwanger bent!

liefs Wilma

Hallo,

Ik was zelf meteen na het stoppen met de pil zwanger, dat kan dus ook....
En als je zoveel moeite hebt met het slikken van de pillen die je nog hebt liggen, waarom stop je dan niet na de strip die je nu gebruikt?

Groetjes, Lionsmamma

Hoi,
Ik ben de vorige keer gestopt met de pil op het einde van de strip, ben toen gewoon
ongi geworden en zat daarnaa ook steeds op dezelfde cyclus. Ik was binnen 3 maand
zwanger nadat ik de pil zo'n 14 jaar had gebruikt.
Nu ben ik midden in een strip gestopt en de week daarop was ik ongi.
Ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren voor ik zwanger ben??
Maar als je niet wilt wachten dan heb je het daar toch over met je partner?
De beslissing hebben jullie al genomen, wat maken die paar maanden nu uit?
Succes ermee en groetjes Melanie mmv Quinten (31-08-04)

hoi hoi,

ik ben april 2005 gestopt met de pil. Ik slikte de pil ongeveer 15 jaar.Ik had gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Je lichaam moet inderdaad wel "ontpillen" vaak. Het schijnt ongeveer 7 a 8 maanden te duren gemiddeld dat al je pil-hormonen zijn verdwenen.
Ik ben in november in verwachting geraakt dus kan het aardig kloppen.

Succes ermee !

di silva

Hoi,
Ik ben nu ongeveer 8 maanden gestopt met de pil. Ik werd gelijk weer regelmatig ongesteld. De pil heb ik 9 jaar geslikt.
Wij gaan nu op voor ronde 7.
Ik heb niet zo veel geduld en vind het dus veel te lang duren
Succes met zwanger worden,
Liefs Rene

Hoi Lucretia,
Ik ben Billie, 26 jaar, samenwonend en vast van plan dit voorjaar te stoppen met die vervelende pil!
Zag dat jij dat ook van plan bent en net als ik ook niet kunt wachten tot het zover is.
Ik ben vorig jaar al eens gestopt met de pil en ik werd eigenlijk na de stopweek meteen 28 dagen erna weer ongesteld. Mijn menstruatie kwam dus meteen weer op gang.
Daarna had ik een cyclus van om en nabij de 35 dagen. Normaal dus. Volgens mij is de pil redelijk snel uit je systeem vandaan hoor.
Vandaag ben ik naar de huisarts geweest voor een kweekje. Ik laat me voor ik zwanger word voor alle zekerheid testen op schimmelinfecties, bacterieen en soa's. Ik ben al 7 jaar samen met mijn vriend en is de kans dat ik een soa heb nihil maar toch....ik wil het 100% zeker weten.
Misschien vinden mensen dat onzin maar ja...ik ben een meisje van zekerheden.
Ik hoop natuurlijk dat ik in mei of juni meteen zwanger ben en ik begin volgend jaar ons eerste kindje in de armen mag sluiten maar ja...dat is nog maar afwachten. Twee vriendinnen van mij hebben samen al 3 miskramen achter de rug de laatste tijd en dat heeft me wel met de neus op de feiten gedrukt. Tis nog steeds een wonder, zwanger worden.
Misschien is het leuk om er samen naar toe te leven en af een toe eens bij te kletsen over onze kinderwens!
Veel geduld gewenst in ieder geval!
Liefs, Billie

Hoi!

Misschien een tip voor je:

stop met de pil en vrij voorlopig nog even met condooms. Dan kan je alvast een beetje 'ontpillen'.

Doei doei

Terug
Bovenaan