pil

Hoi,

Ik ben in september gestopt met de pil ( heb hem 7 jaar geslikt). Ik had meteen een regelmatige cyclus net als 7 jaar geleden. We zijn sinds dec. echt begonnen, in het begin heb ikeerst afgewacht of mijn cyclus weer regelmatig werd dat was direct het geval. Nu zijn we dus volop aan de slag. Voor deze maand zit het erop qua vruchtbare dagen  en is het nu afwachten.
Ik zou stoppen en inderdaad tot je daadwerkelijk wilt beginnen een condoom gebruiken, dan kun je kijken of je cyclus vrij snel regelmatig is.

Groetjes Bloem 25

Hallo Lucretia,

Wij hadden dezelfde voornemens als jij, maar ik ben toch maar een pilstrip eerder gestopt! Ik kon het niet meer volhouden met de pil nu we de beslissing genomen hadden. Het begon (en is nog steeds) enorm aan het kriebelen. Net als jij ben ik super nieuwsgierig wat mijn lichaam gaat doen zonder pil!

Ik hoop dat je snel zwanger bent als je stopt!

Groetjes, Tessje.

Hoi hoi,

Dat je lichaam moet ontpillen is vrijwel zeker, maar dat is bij iedereen weer verschillend.
Ik heb zelf 8 jaar de pil geslikt en ook vaak gewoon doorgeslikt.
Nou ben ik in november gestopt met de pil,was in december ongesteld geworden(had toen een cyclus van 25 dagen).
Nu ben ik inmiddels 5 weken zwanger.
Bij mij heeft het dus maar een aamndje geduurt nog niet eens.
Dus het kan wel gelijk raak zijn.

Liefs naverona

Hoi,
na ons huwelijk in mei heb ik de pil geslikt tot na onze huwelijksreis in oktober. Dat vond ik wel jammer, maar ik kon niet anders. Ik ging nl naar een tropisch land. En met die malariapillen en enge ziektes wilde ik met een evt. zwangerschap geen risico's lopen. Ik ben nu dus pas bezig, maar voor mijn gevoel al wel vanaf mei.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je gewoon wil stopen met de pil. Als je er mee bezig bent in je hoofd moet je stoppen.Doen!
Mijn eerste menstruatie kwam na zo,n 50 dagen. De volgende was er al na 32. Balen, vandaag dus......

D

Hallo allemaal,

Je kunt ook nu wel stoppen met de pil en nog met condooms vrijen, dat doen wij nu ook omdat ik in april helaas nog geopereerd moet worden. Daarna gaan we voor het eggie!

Suc6 allemaal!

Gr. Roos

Terug
Bovenaan