Pircings

A

Anoniem

Guest

Hoi ik heb een vraag ik heb een piercing in mijn clitoris nu zeggen ze dat die eruit moet tijdens de bevaling op dat je vagina gaat dikker worden maar nu is mijn vraag is dit waar of is dit een fabeltje want   dit is de eerste x dat ik zwanger ben dus weet het niej hoop dat iemand mijn kan helpen of een site kan geven waar ik iets over kan lezen   groetjes carola

sorry voor dit onderwerp

Dag Carola,

ik heb daar geen verstand van, maar vind het zeer moedig dat jij daar een piercing hebt, doet dat geen pijn?

gr Sandra

Ik had een navelpiercing en die heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap eruitgehaald. Dat is maar goed ook. Want de gaatjes waar de piercing zaten, zaten later een stuk boven mijn navel. Ik weet niet hoe het gaat met de piercing die jij hebt. Anders vraag je het voor de zekerheid tijdens je volgende afspraak bij de verloskundige.

Liefs Maria
35w5d zwanger van 2e zoontje!

Ik denk dat goede piercers hier ook wel verstand van hebben.
Mssn dat je je piercer eens kan vragen?

Ik zou het ook niet weten, maar kan me voorstellen dat tijdens de bevalling dat ding er wel uit moet. Er staat dan zoveel spanning en druk "daar beneden". En straks blijft de kleine er aan haken...haha. Sorry..grapje.
Succes.

Zou je eens aan je vk moeten vragen. Ik heb een navel piercing en die is er niet uitgemoeten bij de zwangerschap. Heb hem tot precies 40 weken in gehad. En toen kwam mijn ukkie eruit.

Groetjes Sarina.
Kyano 13 weken oud.

hoi ik las je vraag en als ik je advies mag geven zou ik het wel doen.misschien niet nu maar als je tegen het eind loopt zeker!  heb al een zoontje van 2 jaar en weet nog heel goed hoe"de boel vanonderen"er na mijn moeizame bevalling met knip en vacuumpomp er uit zag....geen pretje. alles was toen inderdaat dik en blauw. en kan me voor stellen dat een piercing dan ook na de bevalling een bron van ontsteking zou kunnen zijn.....

voor de hygiene hoef je hem er niet uit te halen.
Als je je zelf gewoon wast dan is het geen probleem om een piercing te hebben. Uitgezonderd als hij korter zit als 3 maanden dan kan de wond nog vers zijn.

Ik heb er zelf ook een in mijn schaamlip zitten en die blijft gewoon zitten waar die zit.
Mijn vriendin is begin dit jaar bevallen en heeft nooit iets te horen gekregen over dat hij eruit moest, alleen was haar gynacoloog verbaasd, maar die had er gewoon nog nooit een gezien.
Zij is uiteindelijk na 23 uur toch met een keizersnee bevallen en niemand die het erover heeft gehad.
Je   kan het voor de zekerheid vragen aan je VK.
In je navel is een ander verhaal omdat de boel daar over langere periode op spanning staat.

gr
Mirinda

Terug
Bovenaan