Pircings

Ik neem aan dat je hem door je clithood hebt en niet door je clitoris zelf.
Nee deze hoef je niet te verwijderen er komt ook helemaal geen spanning op de plek boven je vagina te zitten , maar voornamelijk aan de onderkant.
Ik heb hier totaal geen last van gehad tijdens mijn vorige bevalling en ook volgens de piercer die ik van te voren hiernaar gevraagd heb zou het geen problemen geven tijdens een zwangerschap en/of bevalling.

De opmerking dat het een bron van infecties zou kunnen opleveren is onzin , er zit een gaatje net zoals bij een oorbel , van binnen is dit gaatje geheeld en daardoor kan het dus geen infecties meer geven. En persoonlijke hygiëne is erg belangrijk , niet alleen na een bevalling maar ook op alle andere momenten.

Groet Xanthe

hoi, bedoelde ook niet dat de piercing zelf zou gaan infecteren.....tuurlijk is hygiene erg belangrijk! maar misschien , ook al was je, je nog zo goed en spoel je na iedere toiletgang,    er zou tijdens het vloeien na de bevalling toch iets achter kunnen blijven zitten?...toch? ..  maar zo te lezen heb jij er zelf een   jij hebt er dus iets meer verstand van!.

nvp ik denk zelf niet dat er iets achter blijft hangen hoor , het is toch allemaal rond en juist in de kraamperiode tijdens het vloeien ben je extra bezig met hygiëne en spoelen en wassen daaronder. Dus maak je het daar ook steeds goed schoon. Heb je ook geleerd ten tijde van het genezings proces hoe je de plek en de piercing zelf goed schoon houd om infecties (die dus in de periode dat de wond nog niet genezen is wel kunnen voorkomen) te voorkomen. Verder is een infectie ook nog steeds mogelijk zonder de piercing als je bv. hechtingen hebt zitten van onderen. Dit staat dan los van de piercing , deze zit er nl. een behoorlijk stukje vandaan .

Groet Xanthe

hoi hoi,

een vriendin van mij heeft hem daar ook zitten en is twee keer bevallen zonder hem eruit te halen!!!
ik had hem zelf in mijn navel en die is er ook niet uit geweest!!!

groetjes liek

ik heb er een in mijn navel, maar die kwam te veel onder spanning te staan bij de eerste: die moest eruit. nu zit hiij er weer lekker in, en ga ik hem straks vervangen door een zwangerschapspiercing. maar misschien zit dat ook niet lekker als straks mijn navel weer een bultje wordt ipv een gaatje.

greet

Voor de zwangere die een navelpiercing hebben en deze er graag de hele zwangerschap in willen houden, daarvoor zijn speciale zwangerschapspiercings. Ik zag nl. via zwangerstartpagina.nl een site staan. Dan moet je kijken onder balk Diversen. Daar staat zwangerschapspiercings bij!

Groetjes Jenny

Wist ik maar dat je dit soort forums had toen ik zwanger was van de 1e. Ik had ook een piercing door het hoedje van mijn clitoris en er tot de dag voor de bevalling nog plezier van gehad. Tijdens de bevalling had ik al een tangetje bij me voor het geval ik 'm eruit moest halen. Elke keer als er weer een andere verloskundige/verpleegkundige kwam toucheren: 'Oe, wat is dat nou?!' Maar ze wilden me niet zeggen of ie eruit moest, pas vlak voor de persweeën voregen ze of ik 'm toch maar eruit wilde halen. Ik dacht, als ik snel ben, kan ik 'm na de bevalling wel weer terug zetten, maarja, dan ben je met andere dingen bezig. En ik heb nogal heftig nagebloed en dan heb je er ook geen zin in, toen was ie dus dichtgegroeid.....

Maar nu lees ik dus dat je 'm wel in kan houden! Had ik dat maar geweten!

Terug
Bovenaan