Plaats hier je beste tips!

Ik dacht, laten we elkaar eens helpen door (bij voorkeur puntsgewijs) hier je beste tips te plaatsen.

Hier komende mijne:

Er is tot nu toe niets wat ik niet op 40 graden heb schoon gekregen (poep, fruit,  groenten) met 2 omo tabs en een schepje vanish.

Ik ben verliefd op en getrouwd met mijn babycook! Stomen is gezond en vlugger klaar, meteen pureren en klaar is kees.

Leuk voor jezelf en lekker voor de baby: een hangmat. Gewoon te koop bij tuincentra. Wij hebben er één die mega-stretch is, dus waar Esther niet uit kan rollen. Ze vindt het heerlijk en ligt er rustig een uur in.

Ben benieuwd naar die van jullie!

Groetjes,

Eveline

Een vakantietip voor de camping:
Neem een grote curver-box (evt met deksel) die je volstouwt met boodschappen of bagage. Je hoeft dan geen babybadje meer mee te nemen, je kleintje kan zo in die box! Let er wel even op dat er geen gaatjes in de bodem zitten, hihi, zo snugger was ik twee jaar geleden niet.
groetjes van Ruth

Proef geen potjes babyvoeding! De volgende dag sta je zelf te koken!

Leg genoeg luiers klaar als je weg gaat, bij papa heeft hij/zij altijd 3 poepbroeken en als papa de luiers aan moet vullen is het een rotzooitje (of is dat alleen hier zo?)

Groetjes Ilona

tomatenvlekken krijg je eruit met even voorwassen met zout en die tip heb ik van mijn vriend hihi

een ouderwetse kinderwagen rijdt super heeft grote bak en is goedkoop
alleen moeilijkeer in de auto

als je op stap gaat en je geeft flessenvoeding neem thermoskaan met kokend water mee
heel fijn

Als je al wekenlang 's avonds 2 uren lang bezig bent je kind in slaap te krijgen en je je opeens bedenkt dat je tiet fungeert als speen, koop dan een speen!!!! Gisteren gedaan en voila, ze sliep binnen een half uur.

hoi leuk zon topic heb je zeker iets aan hoop dat er heel veel tips opkomen
ben zelf moeder van een tweeling Jasmijn en Martin nu 3 maanden oud
liggen nu nog heerlijk te slapen

maar in iedergeval mijn tip  volg je eigen gevoel
en als me nog meer te binnen schiet horen jullie het

groetjes Elena

Terug
Bovenaan