Plaats hier je beste tips!

Vanish voor poepvlekken uit de kleertjes te halen.
Slabbtjes met elastieke boorden...
Boven en beneden, de belangrijkste verzorgingsspulletjes, doekjes, luiers, sudocreme enz. dan hoef je niet steeds op en neer te lopen.

Die tip van Angeline had ik ook moeten hebben, dan had ik de bv waarschijnlijk veel langer volgehouden. Esther kon en kan ook alleen maar slapen met speen, maar ja, dat mocht niet als je bv gaf...

Oh, vergeet ik nog mijn tip op te schrijven (vroege vorm van zwangerschapdementie?):

Purflo matrasjes.

Ik heb het al eerder gezegd, maar wat zijn die dingen ideaal! Het maakt dan niet meer uit of je kindje op zijn buik slaapt. Ademen nog 10x beter dan die aerosleep dingen. En kindjes zweten er ook een stuk minder in.

als je kindje niet wil slaapen bij de marskramer hep je een muziek ster voor aan het bed
met een licht voorsteling op het plavon van beertjes super onspanen
werkt als een trein

hallo,
mijn tips zijn:
als je je kind tussen jullie in wil laten slapen omdat het slapen niet lukt o.i.d. dan kun je het aankleedkussen gebruiken met eigen dekentjes.
volgende tip is meer voor als de kindjes wat ouder zijn. ik heb een dochter van 5 die steeds meer op straat gaat spelen en ondanks dat het een woonerf is rijden de auto's heel hard. we hebben nu aan drie skippyballen zakjes zand gehangen en op de weg gelegd. doordat het zwaarder wordt van de zandzakjes blijven ze goed liggen en kun je kunstmatig de weg iets versmallen. er heeft menig automobilist al op de rem getrapt want als ze de straat in rijden zien ze de skippyballen dit associeren ze met kinderen en het werkt perfect.
groetjes van knof

Hallo allemaal

Kennen jullie www.knuffelkwijt.com?
Initiatief
van mensen waar je een verloren knuffel kan zoeken en/of knuffels die
je over hebt kan aanbieden aan mensen die toevallig net die knuffel
kwijt zijn. Ik wilde net een paar knuffels weg doen, maar heb ze nu op
die site aangeboden. Kan je verdrietige kindjes weer blij mee maken,
toch?! Misschien hebben jullie ook kraamkado's gekregen waarbij je je
afvraagd 'wat zal ik hier toch mee doen...?' Hoe meer mensen zich
aansluiten, hoe meer kans dat je een knuffe terug kan vinden (niet
terug... een nieuwe)

Ik ben zelf trouwens nog op zoek naar een
kleine giraffe van de Hema, ongeveer 3 jaar geleden gekocht. Is niet
meer te krijgen en staat niet op knuffelkwijt.... Iemand?

Terug
Bovenaan