plaatsvervangende zenuwen!!!!!

Hiya Mommas!

Vandaag gaat mijn goede vriendin bevallen en ik mag erbij zijn! Ze is net in het ziekenhuis opgenomen en krijgt straks weeenopwekkende medicijnen. Ze had officieel nog een week te gaan maar de baby is heel groot en mijn vriendin is maar klein. Bovendien heeft ze ook zwangeschapsdiabetes en de artsen vinden het wel tijd geworden.
Ik zit gewoon met de zenuwen thuis te wachten tot ik naar het ziekenhuis kan. Ik heb nog nooit een geboorte meegemaakt (nou ja haha behalve die van Max dan, maar dat was een keizersnede, en dat is toch anders) heb helemaal het gevoel dat ik moet ijsberen enzo.
Nah dat wou ik ff kwijt. :)

Ajuus, ilja

Spannend!! Kan me het gevoel dat je moet ijsberen helemaal voorstellen als je weet dat dat staat te gebeuren. Wij hebben er eerste paasdag een neefje bijgekregen, maar hebben geen tijd gehad om zenuwachtig te worden, we hadden het nog helemaal niet verwacht want hij is ruim een maand te vroeg! Gelukkig is alles goed met hem en mijn schoonzus!
Hopelijk krijg je snel het goede nieuws!
Groetjes Laura mv Thom

Hiya "tante" Laura!

Wat leuk een nieuw neefje, gefeliciteerd! Zo zie je maar, brengt de paashaas niet alleen maar eitjes.
Geweldig dat alles ook goed gaat met moeder en "paaseitje"

Ajuus, ilja

Oh...dat lijkt me ook wel heeeel spannend hoor, om er bij te mogen zijn! En tegelijk ook heel vreemd, omdat je niks in de hand hebt (figuurlijk dus )....
Ik hoop voor je dat het een redelijk vlotte bevalling wordt en dat je, als ervaringsdeskundige, een steun voor je vriendin kunt zijn.

Groetjes,
Ellen

btw: je hebt nóg een  geboorte meegemaakt hoor; die van jezelf! hahaha!

Terug
Bovenaan