plaatsvervangende zenuwen!!!!!

Hiya mommas!

Nou, uiteindelijk is mijn vriendin bevallen van een gezonde dochter van 8lbs 12oz (uhm ff geen idee wat dat in gram is, geloof iets van 3682 ofzo...kan dat?)
Maar het had nogal wat voeten in de aarde, haar bloeddruk bleef maar stijgen. En terwijl ze lag te wachten tot de weeenopwekkende medicijnen effect zouden hebben kwam de dokter met wat vervelend nieuws. Het bleek dat ze een bepaalde aandoening had die te maken heeft met de lever en de nieren die bepaalde dingen niet afbreken etc etc. Kwam erop neer dat het gevaarlijk was voor haar om op de natuurlijke manier te bevallen. Ze zou tijdens de bevalling een "seisure" kunnen krijgen (wat is dat...een"aanval"?) dus rond 23:30 heeft ze een KS ondergaan. En daar mocht ik uiteraard niet bij zijn.
Maar alles is goed gekomen, het enige goede wat beteft deze aandoening is dat het onmiddelijk weggaat zodra je niet meer zwanger bent.
Ze was wel wat teleurgesteld in eerste instantie, het is toch een beetje een domper als je onvewacht een KS moet, maar het eindresultaat maakt alles meer dan de moeite waard.

Ajuus, ilja

Gefeliciteerd!!!
Fijn dat alles (uiteindelijk) goed is gekomen.
Ik kan me voorstellen dat het voor haar een domper was maar gelukkig is het eindresultaat hetzelfde en kan ze nu gaan genieten!
Groetjes Tanja.

Gefeliciteerd met je vriendin! Jammer dat ze niet op de natuurlijke manier heeft kunnen bevallen, maar wel goed dat de arts het op tijd zag!

Geniet maar lekker van het vertroetelen van je vriendin en de kleine! Kan ze nu goed gebruiken!

Groetjes, Marieke

Jeetje mineetje, wát spannend en heftig lijkt me dat zeg!! Het is al wat als je weet dat ze ligt te bevallen,maar erbij zijn.......... wauw!!

Nou gefeliciteerd met je aanstaande schoondochter  en knuffel en snuffel maar lekker aan het nieuwe leven!

Liefs
Susan

Tja die keizersnee he!
Mijn vriendin heeft ook 2,5 dag aan mijn bed gezeten en zou ook bij de bevalling zijn, maar helaas » ook zij moest op de gang wachten!

Maar idd: uiteindelijk telt alleen de "uitkomst"!!

Gefeliciteerd in ieder geval!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan