Placenta aan de voorkant, dus voel baby minder?

Hier nog eentje! Heb ook de placenta aan de voorkant liggen. Voelde het kindje voor het eerst zo tegen de 18e week denk ik, en daarvoor al wat 'twijfelgevallen' gevoeld (darmen of kindje?). Maar altijd heel zachtjes en altijd rechtsonder. Nooit voor in het midden, want daar bleek dus de placenta te liggen, dat hadden ze tijdens mijn 20 weken echo gezien. Inmiddels ben ik 29 weken en voel ik hem overal en heel vaak en steeds harder. Komt dus vanzelf wel. En de een voelt het kindje eerder en harder dan de ander, hangt er volgens mij ook weer vanaf hoe 'ie ligt

groetjes,
Anna

Ben 21 weken zwanger van mijn 4e (7e zwnagerschap) en wat een verschil. De placenta ligt nu voor en ik voel werkelijk bijna niets. Wel af en toe gekriebel, maar niet die ferme tikken die ik voelde bij de andere kiddies.

Vandaag werd er geprobeerd naar het hartje te luisteren En wat denk je kind lag flink te schoppen, maar ik voelde dus niets, maar we hoorden het wel.

Maf hoor.

Miep

Hallo. Ook mijn placenta ligt aan de voorkant,ik voelde Ukkie ook pas na 24 weken.
Ik was ook super onzeker,op de echo duikelde hij/zij alle kanten op maar ik voelde niks.
Nu voel ik hem/haar wel goed bewegen dus het komt goed,alleen  de andere die willen voelen moeten zeer geduldig zijn. Het komt goed dus!!!!
Groetjes Mikkie 31 wk.

Hi,

Na mijn 3d echo van di- konden ze zien dat mijn placenta ook voor op de buik ligt, ze zeiden dat ik hierdoor het kindje minder snel kon gaan voelen...

Maar ik voelde mijn kindje al met 16 wkn. Aan de zijkant, schuin onder mijn navel...
Waar de placenta dus wat dunner is, of op houd... :)

Groetjes.
Nens
25wkn

Geduld is een schone zaak
Vandaag bij VK geweest en die zei eigenlijk hetzelfde. Verder ligt alles precies op schema dus ik ben helemaal blij.
Thanks voor de reactie ladies!

Terug
Bovenaan