placenta aan de voorkant en heb meer pijn.

hallo dames,

ik ben nu zwanger van de tweede en heb de placenta nu aan de voorkant zitten. Als ik buk of een beetje gedraaid zit doet mijn buik aan de voorkant zeer en voelt het net of er iets in mijn buik knel zit. Dit had ik bij de eerste niet. Hebben jullie hier ervaring misschien mee? Zijn er meer risico's als de placenta voor zit?

groetjes

Angie30
 
Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar heb daar geen last van als ik buk of gedraaid zit. Volgens mij zijn er geen risico's aan als de placenta voor zit... maar je kunt het misschien het beste aan de vk vragen. die heeft daar verstand van.

Groetjes
 
Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar heb daar geen last van als ik buk of gedraaid zit. Volgens mij zijn er geen risico's aan als de placenta voor zit... maar je kunt het misschien het beste aan de vk vragen. die heeft daar verstand van.

Groetjes
 
Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar heb daar geen last van als ik buk of gedraaid zit. Volgens mij zijn er geen risico's aan als de placenta voor zit... maar je kunt het misschien het beste aan de vk vragen. die heeft daar verstand van.

Groetjes
 
Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar heb daar geen last van als ik buk of gedraaid zit. Volgens mij zijn er geen risico's aan als de placenta voor zit... maar je kunt het misschien het beste aan de vk vragen. die heeft daar verstand van.

Groetjes
 
Hoi

Ik zou je hier niet druk om maken hoe ver ben je bij mij zit de placenta ook aan devoor kant heb het ook gehad vooral de eerste drie maanden had ik erg last van nu niet meer zo erg waarschijnlijk omdat je baarmoeder hoger gaat zitten.En meer risico's zijn er niet Ja je kan de kleine iets later voelen dan normaal maar ik voelden de kleine rond de 16 weken al maar dat is heel verschillend.
 
Die van mij ligt ook aan voorzijde,maar heb er geen last van.Enige wat ik had was dat je het sneller zag (eerder buikje kreeg)maar dat vond ik niet erg.
 
Terug
Bovenaan