Placenta voor, bijna 17 wk... Zou ik het dan toch voelen?

ik kon het gewoon op tijd voelen
bij mij ligt deze keer de placenta ook voor. maar we voelde de baby al wel gauw rond 12 a 14 weken zwangerschap. weleens aan de zijkant toen. maar je kunt gewoon op tijd voelen ookal ligt de placenta voor. dan vaker misschien aan de zijkant of helemaal onderkant net waar de placenta ong, ligt maar er om heen valt het net zo makelijk te voelen als anders.
dit is mijn ervaring.
groetjes
 
Hoi,

Bij mij ligt ook de placenta aan de voorkant. maar ik voelde het met 15 weken al. volgens de verloskundige wil het niet zeggen dat je het dan minder snel voelt. het kan wel. Bij mij vertelde ze het wel. voor het geval ik het pas laat zou voelen. dan hoefde ik me geen zorgen te maken.

Dus als je denk iets te voelen dan zal dat ook echt wel zijn.
geniet er lekker van.

Groetjes Renske
 
hoihoi

hier ook placenta voor... en ik ben voor de 2e keer zwanger, dit keer voelde ik pas met 19.5 weken... het voelt gewoon minder hard het schoppen zeg maar...

Maar als je het idee heb dat je het gevoelt heb is het dan ook vaak ook zo hoor meid!

geniet er lekker van!
 
Ik voelde haar ook met 17 a 18 weken ondanks placenta aan de buikwand. Ik voelde haar echter niet aan de voorkant maar idd aan de zijkant steeds. Vertrouw op je eigen gevoel. Voor mij ook de eerste dus ik wist het ook niet zeker, achteraf ben ik er erg zeker van :D
 
Terug
Bovenaan