placenta voor / wanneer voelen bewegen?

Hallo allemaal,
Op de 12 weken echo bleek de placenta aan de voorkant te liggen. Klopt het dat je de baby dan later voelt bewegen? en vanaf wanneer zou je het dan kunnen voelen ? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten hoe lang ik nog geduld moet hebben...? Ben nu bijna 15 weken, dus waarschijnlijk duurt het zowiezo nog even, alhoewel ik hier ook lees dat mensen al eerder iets voelen.... groetjes!
 
Hoi Wolletje,

Ik heb de placenta ook aan de voorkant. Echt helemaal over mijn hele buik heen. Ik voelde hem voor het eerst "echt" in week 21. Achteraf denk ik dat ik hem al vaker gevoeld heb, maar het niet herkend heb.

Succes!
 
hoi,

bij mij lag bij mijn 3e kindje de placenta aan de voorkant. Ik voelde hem toen met een week of 15/16 bewegen, maar ik denk alleen omdat ik al eerder die bewegingen had gevoeld dat ik het daardoor herkende.
De oudste voelde ik overigens met 21 weken bewegen en lag de placenta wel achter... de 2e met 14 weken ongeveer de eerste fladders (placenta achter).

groetjes,
Marije
 
Hoi,

Bij allebei mijn zwangerschappen had ik een placenta die aan de voorkant tegen de buikwand aan lag. De oudste voelde ik met 18 weken voor het eerst en de 2e pas met 20 weken. Dus ik voelde de 2e niet eerder ondanks ik wist wat ik zou moeten voelen.

Groetjes Corina
 
Hier ook een voorliggende placenta, ik voelde de kleine pas met 23 weken. Wel zag ik als ik in bad lag af en toe mn buik bewegen vanaf 21 weken. En ben zodoende het gevoel gaan herkennen.

Groetjes Pauline
 
hey bij mijn eerst lag de placenta ook voor en ik voelde haar pas met 21 weken het ligt er gewoon aan hoe hard ze schoppen haha
 
ik heb geen idee waar mn placenta ligt, maar ik voelde de beeb met 16 weken schoppen.
helemaal onderin mn buik. nathalia voelde ik met 18 weken schoppen.

liefs, do
mama van nathalia, 22 weken en 17.6 weken zwanger van ons 2e wondertje
 
mijn zoon voelde ik met 17wk maar lag de placenta achter.Bij mijn dochterje lag de placenta ook voor maar voelde lichte fladders met 14wk maar met 18wk voelde ik haar goed en dat heeft de hele zwa ngerschap geduurd.Ze is nu bijna 3mnd en ze is nog heel bewegelijk.

Groetjes anita
 
Terug
Bovenaan