planning

En, wat gaan jullie doen vandaag ??? het is alweer bijna weekend. De tijd vliegt.pffff

Ik ga vandaag strijken ( je was ligt nooit stil hier )
En een paar boodschappen doen, en vanavond hiero het dorp in gezellie met de peetoom en tante van de kleine.

goeiemorgen jeetje jij bent er vroeg bij !!! hihi
ik ga om half 10 naar babymassage en daarna ga ik nog een paar boodschapjes doen en vanmiddag een beetje poetsen en opruimen in mn huisje !!
niet veel bijzonders dus haha

doeii kus mariska mv demy

Ik ook een beetje poetsen hiero. Straks foto's ophalen.. we hebben er 170 al laten afdrukken bij de blokker (9 cent per foto). Straks komen ook de oudste 2 weer met nog een logeetje misschien.. lekker druk. En vanavond misschien even naar kleding en speelgoedbeurs. (en natuurlijk hier even kletsen.)... en bij de kruidvat die leuke luiertas kopen!!! Hebben jullie hem gezien?

Ik maar 1 en het is een echte meidentas die bij de kruidvat dus die wil ik! Hey even een vraagje.. ik zou toch wel graag een foto van Tyche aan jullie laten zien.. maar ben echt niet handig met de pc. Nu las ik dat je voor andere dames.. die hun foto hadden gemaild naar jou, jij die hierop had gezet. Kost dit veel tijd/ moeite? Zou je dit anders ook voor mij willen doen.. alleen als het jouw niet te veel moeite kost hoor.

kom maar op!!!

ik ga zo alleen wel ff boodschappen doen want Jr heeft net de fles leeg, en kom tot de ontdekking dat ik nog geen vlees heb voor vanavond

Dus dan zou ik zeggen kom maar je hebt me mail????

anders heb je hem hiero:
corenjantinevanhoorn@lycos.nl

kom maar op. ik gooi hem er op zodra ik dan weer thuis ben

ja die tas is leuk,maar wat je zegt echt een meidentas,  en ik heb een jongen.
Ik heb nu zo'n legerachtige verzorgingstas past ook mooi bij de kinderwagen

Ik had al zitten te bedenken waar ik hem anders voor kon gebruiken.
als kolftas voor naar m'n werk kolf erin  boekjes erin hupsakee.
(Maar ja delano wil het echt nog steeds  alleen maar 'snachts aan de borst).

Dus zou ik straks er niks meer aan hebben

Ik ga nu maar eerst ff wat in huis doen en helaas hoort daar de badkamer vandaag ook bij

groetjes kim  

Terug
Bovenaan