planning

ik hoor dat ze net wakker is, dus zo flesje geven.
om 11uur komt mijn vriendin, die wil Merel graag in badje doen!
Misschien wandelen straks.. en veel ouwehoeren natuurlijk..hahaha.

hallo
ik ga zo julian verwennen( in badje doen) dan eten en dan komt mijn vriendin met dr kleine en gaan we gezellig naar de bazaar hier in het dorp, vanaaf ga ik the kids bezighouden in ons jeugdhonk en morgen ga ik naar de lapjesmarkt in utreg om leuke stof te kopen voor lakentjes voor het ledikantje vanm julian en zondan naar mijn zus kleding uitzoeken die haar zoon niet meer aan kan dus een vol maar gezellig weekand.

ik za zo lekker shoppen met tygo, heb net de jaarafrekening van t electrisch binnen en heb teruggekregen dus ik ga t maar gelijk aan tygo uitgeven!!!
hahahahahaha!!!
dus ik ben de hele dag met mijn mannetje weg.
Jantine als jij naar t dorp gaat komen we elkaar tegen?
misschien kunnen we een date maken als dat je leuk lijkt?
En Tess ik heb gister idd ook die luiertas bij kruidvat gescoord, hie hebben ze 2 kruidvatten en hier hadden ze hem niet, een dorp verderop weer wel maar ook niet veel meer, er lagen nog 3 zwarte en 1 geblokte. Ik heb de geblokte en was erg in mijn nopjes, zon mooie tas voor een prikkie!!!
Ik hoop dat je die meidentas nog kunt vinden!!

En jantine,wat voor vlees heb je gehaald?
Ik heb ook boodschapjes gedaan vanmorgen,mijn vriend was fijn bij onze Romi.Die slaapt `s morgens niet(ROMI ),hooguit 30/45 min in box.En verder ga ik zo even was buiten hangen(de zon schijnt hier) nog even zuigen,wat stoffen.En rond 15 uur Wordt Romi wakker.Dus weer flessen tijd rond 15.30,en vanavond haar in badje doen rond 18.30.Mijn vriend is vanavond op tijd klaar met werken,20.30 thuis.Heeft middagdienst deze week(dwz om 12.50 vertrekken en om 23 u thuis behalve op vrijdag ,dan is hij eerder)
Groetjes Gaby.

Ik heb vanmorgen lekker geknutseld met Yenna toto Yari om 11.00 uur wakker werd voor de fles.
Nu liggen ze allebei net op bed, ff tijd om op 't forum te kijken.
Ik lees wel vaak alles maar heb er nu erg weinig tijd voor, dus ik reageer af en toe.
Vanmiddag komt mijn hoogzwangere vriendin ff kletsen, a.s dinsdag is ze uitgeteld van haar 1e kindje...
Spannend dus.

Verder doe ik niet veel meer vandaag, ff de bedden verschonen, stoffen en stofzuigen boven en dan is de dag weer bijna om.

Morgen ff naar de markt wandelen met de kids en mijn moeder, manlief heeft storingdienst dus we plannen dan niet te veel in dat weekend want als hij weggeroepen word kun je weer alles afzeggen.

Voor iedereen alvast een super fijn weekend, met hopelijk heel mooi weer.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan