Plassen in de nacht

Hahaha herkenbaar allemaal. Als je denkt dat je nu moe bent, wacht maar tot over een jaar ? Maar je krijgt er zoveel voor terug haha. Maar idd, je went eraan, je groeit erin.
En ja, als je maar moe genoeg bent val je vanzelf wel weer ik slaap. Lukte me eerst ook niet dus tijdens de zwangerschap maar gewoon powernapjes gedaan wanneer het kon.
Op het laatst kon ik zelfs in 10 minuten in slaap vallen, slapen en wakker worden ?
En nu met baby ben ik af en toe zo uitgeput dat ik me weleens af heb gevraagd of ik om 6.00 tijdens het spelen met hem zittend zou kunnen slapen ???
 
Ja vervelend hè….
Ik moest opgegeven moment wel 3x per nacht.. En ook echt veel..
Er is helaas niet zo veel aan te doen vrees ik ?
 
Sorry, ik vond dit het vervelendste kwaaltje...
En helaas werd het bij mij steeds erger ?
Maar kwaaltjes zijn bij iedereen anders dus ik hoop dat ze het minder wordt bij jou!
 
Fijne eerlijke reacties! Ik moet bekennen dat ik inderdaad meer had willen genieten van een goede nacht doorslapen als ik dit geweten had haha. En ik nu ook wel bewust ben van hoeveel slaap ik nu desondanks krijg vergeleken met zometeen. :) ..we slaan ons er wel doorheen!
 
Ik merk vaak dat ik niet goed meer in slaap kom, omdat ik trek heb. Ook al eet ik voor het slapen wat. Ik leg daarom altijd een banaan naast mijn nachtkastje. Die kun je 's nachts zonder al te veel geluid voor je partner opeten, vult goed en er zit een stofje in wat je slaperig maakt. Mss werkt dat ook voor jou. Succes!
 
Als tips wist ik ben 27 weken zwanger ligt nachten wakker dat ik niet kan slapen ook dorrst en plassen steeds hoort denk ik gewoon bij
 
Terug
Bovenaan