plassen na de sex??

hee meiden,

hoor veel tegenstrijdigheden wat betreft het plassen na de sex!
ik lig altijd ff 10-15 minuten met de benen omhoog! en daarna ga ik toch meestal plassen.
en op de ene website staat dat het juist goed is om na de sex te plassen ivm kans op blaasontsteking en op de andere site staat juist dat je het niet moet doen...
nu de vraag wat doen jullie...?
liefs x

Ik zou eerst even blijven liggen en daarna uitplassen. De zwemmertjes blijven wel zitten hoor en ze weten de weg wel te vinden. Had ergens gehoord dat sperma met een enorme snelheid de vagina binnen komt. Als je pas een hele tijd later gaat plassen heb je wel extra risico op een blaasontsteking.

Liefs Linda,

Ik blijf ook altijd even liggen maar plas altijd na de sex. Tijdens de sex komen er toch bacteriën om de hoek kijken en plassen zorgt ervoor dat de meeste weg gaan.

Wat trouwens heel slecht is volgens mijn gyn is je vagina wassen met zeep en lactacid moet helemaal slecht zijn vooral als je zwanger wilt worden. Tast de zuurgraad aan.

Succes verder

thanks voor de reacties!
nee was me alleen met water van onder! eigenlijk weet ik niet beter!
ik ga dan ook gewoon door met plassen na de sex!hihihi
liefs

Ik plas alleen na de sex als ik moet. Dat is bijna nooit. Heb ook nog nooit een blaasontsteking gehad, dus denk dat het allemaal wel meevalt.

Ik blijf trouwens wel altijd een minuut of 20 met een kussentje onder mijn kont liggen!

Liefs Daisy

Tijdje blijven liggen en daarna plassen. Hier wel vaak blaasontsteking dus moet wel.

@2dexmama. Lactacyd slecht? Het tast je zuurgraad helemaal niet aan, maar is er juist voor om die te behouden.

Ik zou wel plassen na de sex, ik heb een keer urineweginfectie gehad en dat is geen pretje kon bijna niet meer lopen van de pijn.

Dus ik zou zeggen blijf lekker 10 min. liggen dan zijn de snelste zaadjes wel weg gezwommen en daarna goed uitplassen!!!

wil me nergens mee bemoeien maar heb ook gehoord dat lactacyd en dat soort dingen NIET goed is hoor. gewoon water is t best volgens mij.
maar misschien ligt het ook per persoon anders ofzo?

Terug
Bovenaan