plassen na de sex??

Ook lactacyd is gebaseerd op de gemiddelde zuurgraad van de vrouw en kan dus per persoon verschillen of het goed voor je is of niet.

Met water goed wassen schijnt het beste te zijn en dan nog niet helemaal van binnen uitspoelen, maar alleen daar waar het water komt als je het afspoelt. Ook water heeft niet dezelfde zuurgraad als daar onder... Ik gebruik zelf ook nooit zeep van onder.

Er gaan zoveel van dit soort verhalen de ronde. Je zal echt niet niet zwanger worden als je met zeep wast ofzo. Het kan alleen een ronde of wat langer duren...

Ik gebruik lactacyd (wasgel) als ik last heb van een schimmelinfectie. Op aanraden van de gyn. Maar voor de rest ook gewoon water. De inwendige spoeling is inderdaad niet aan te raden. Dus misschien vandaar de verwarring.

Gewoon gaan plassen hoor, zeker als je moet! Niet ophouden, dasar kan je een blaasontsteking van krijgen. Ik blijf ook altijd 10-15 minuutjes liggen en zelfs dat schijnt weinig effect te hebben maar valt in de categorie 'baat t niet dan schaadt t niet', maar plassen altijd doen hoor als je moet!

Lactacydspoeling kan je idd beter niet gebruiken als je zwanger wil worden, maar als de gyn de wasemulsie voorschrijft bij een schimmelinfectie zal dat goed zijn natuurlijk. Ik gebruik het rtrouwens ook als scheerschuim, ideaal! :)

hoi hoi ,

ik moet ook altijd plassen na de sex maar ik blijf eerst wel altijd een 15min. liggen... maar als ik opsta en ook als we net klaar zijn zeg maar, gaat er bij mij altijd heel veel weer uit... ik snap er nix van, blijft er dan wel genoeg over???? ik heb trouwens nog steeds een licht streepje bij mn ovultietest..... snap er echt nix van...

xxx

Hallo allemaal, wil toch even reageren op het lactacyd vethaal. Als je zwanger wilt worden is het niet verstandig om het te gebruiken omdat de zuurtegraad veranderd en dit heetf invloed op de 'zwemmertjes'

Terug
Bovenaan