plassen

Vannacht ben ik er 4 keer uit geweest om te plassen. Meestal plas ik 1x zo rond een uur of 3. Hoe gaat dat bij jullie? Kunnen jullie nog doorslapen of moeten jullie er ook regelmatig uit om te plassen. Vallen jullie wel weer een beetje vlot in slaap? Ik heb er momenten bij dat ik ga liggen nadenken en dan lig ik maar zo 2 uur wakker.

Petra

hoiiiii

ik moet er elke nacht ook zo vaak uit soms wel tot 6 keer pffffffffffff
probeer sávonds niet veel te drinken maar 1 glas water moet toch kunnen
en nou heb ik boven geen toilet boehoeerggg vervelend

groetjes

Dit verschilt per nacht bij mij....de ene nacht ga ik er 1 keer uit en een ander keer ga ik er wel 3 keer uit.
Ik drink voor het slapen gaan een grote glas melk....tja misschien dat dat de oorzaak is.
En inderdaad om dan weer in slaap te vallen is erg lastig.......heb nu al moeite met het vinden van de juiste houding.

gr
FF
20+ 2 weken zwanger

Hey!!

ik moet er al weken zeker 4 keer per nacht uit!!! vaak val ik wel weer snel in slaap, soms duurt het ook wat langer. nu ben ik erg verkouden en zere keel dus errug slecht geslapen, voel me belabbert. weet iemand of je gewoon bij de vitamine pillen van gravitamon vitamine c en echinaforse mag gebruiken??

Ik hoef er nu minder vaak snachts uit dan een paar weken geleden, wel nu overdag vaker druk op de blaas.
Dat van dat wakker liggen herken ik wel, als ik dan naar het toilet ben geweest lig ik vaak nog een uur te malen.

groetjes
Jadeje

Ik hoef er gelukkig meestal maar 1x uit en dat is rond een uurtje of 4 a 5. Meestal kom ik dan niet of nauwelijks in slaap en lig ik maar te draaien in bed tot mijn dochter wakker word en ik eruit moet.
Moet zeggen dat ik toch de laaste wk erg slecht slaap.

Liefs xxx

Hoi hoi,
Aan het begin moest ik vaak 1x per nacht eruit, omdat ik een tweeling verwacht is het allemaal krap en ga ik soms nu 3/4 keer eruit. Ik drink niet minder s'avonds. Ik val meestal (gelukkig) gewoon weer in slaap. Alleen laatst lach ik een uur wakker omdat er na 2x plassen steeds geen beweging was aan de linkerkant! Gelukkig was er s'morgens weer volop beweging maar dan ga ik weer zo panieken (hormonen denk ik!!)....
Als ik jou was zou ik gewoon normaal drinken en je gedachte even omschakelen als je weer in bed ligt en verder gaan slapen, je rust heb je hard nodig toch!?
Groetjes Loes

Hoi, hoi,

ik heb dag en nacht last van het gevoel dat ik naar de wc moet. Als ik er dan op zit komt er amper wat uit.
Mijn nicht is pas bevallen van een dochter, maar die had dit tijdens haar zwangerschap ook en kreeg van de fysiotherapeut aangeraden om niet aan die drang toe te geven. Het schijnt dat je, door het op te houden, je bekkenbodemspieren traint.
Nu probeer ik dus maar op gezette tijden (om de 3 uur)  overdag naar de wc te gaan.  's Avonds drink ik minder  en dat compenseer ik overdag. En  's nachts mag ik er van mezelf maar een keer voor uit mn bed. Erg streng maar het werkt wel.

Terug
Bovenaan