PLEASE HELP!! dit trekken we zo niet lang meer!

He snoopy,

wat vervelend voor jullie zeg!
Net als de anderen zou ik de huisarts raadplegen ook voor een eventuele doorverwijzing naar een kinderarts.

Wat mij opviel is dat  onze dochter  even oud is, maar 6x per dag 150cc nutrilon krijgt.
Klokslag om de 3 uur meld zij zich namelijk overdag en slaapt snachts.
Ze weegt inmiddels 5 kg, misschien zit daar verschil in?

Sterkte!
Gr. Gabriëlle

Lieve iedereen!

super bedankt voor al jullie tips en adviezen!
Inmiddels zijn we begonnen met inbakeren in een SwaddleMe bakerzak, en wonderbaarlijk....hij is stukken rustiger!!

Het is nog steeds een onrustig ventje (huilt wel de helft minder dan voorheen hoor!) dus ik denk dat ik het nog een paar dagen aankijk en dan ook even een afspraak maak met een osteopaat!

het Johannesbrood pitmeel helpt goed en hij spuugt helemaal niet meer!! nadeel is wel dat de voeding snel dikker wordt!

Ik ga hem nu snel zijn flesje geven!

xxx Snoopy!

Fijn dat het inbakeren helpt.  Ik gebruik heel veel de tricot sleng draagdoek. Daar zitten/liggen ze ook heel strak in. Mijn dochter vind het heerlijk. Misschien een tip voor als je de deur uit wilt.

gr. Anne

Nog even een kleine correctie; onze dochter drinkt 7x 150cc per dag, om de 3 uur.
Dat is wel een heel verschil met 5x???

De tricot-slen is idd ook bij onze baby een enorm succes!

Groetjes

hai Snoopy,
Ik had nog een aanvulling op de eerdere tips.
Onze oudste was ook een huilbaby, en bleek inderdaad het Kisssyndroom te hebben.
Toch bleef hij ook na de behandeling erg onrustig. Wij hebben toen het boek "Regelmaat en inbakeren, het voorkomen en verhelpen van huilen en onrust" van Ria Blom gekocht.
Zij  zet in dit boek helder uiteen hoe regelmaat te brengen in het leventje van een huilbaby en ook beschrijft zij het hoe en waarom van het huilen. De ervaringen van andere ouders waren voor ons een verademing om te lezen. Wij hebben haar methode toegepast en werkelijk waar: na drie dagen hadden we een compleet ander kind!! Het boek is daarna nog geleend aan vele anderen die het even niet zagen zitten, want heus, er zijn veel meer baby's die zich niet zo engelachtig gedragen!!
Heel veel suc6 ermee, ik weet hoe moeilijk het soms is!!
Liefs Soela, dec forum

Terug
Bovenaan