plofbuik

Hey meiden,
Er zijn vast wel meer moeders die zwanger zijn van de tweede of derde e.v.
Ik ben n 5 weken zwanger van nummer 2 en mijn buik is zo opgeblazen. Pff... herkenbaar? En hoe hebben jullie dat verborgen?
Groetjes Rianne
 
Heel herkenbaar bij mijn zoon(2de zwangerschap) had ik met 10weken zwangerschapsbroeken aan en vanaf 6weken kon ik de knoop niet meer normaal dicht doen..
mensen zagen het ook heel snel en dachten dat het er 2waren

Dit komt door de darmen die zetten op.. Ik ben nu ook blij als ik savonds me knoop los kan doen
 
Hey!

Ik dacht dat ik de enige was haha. Maar ik heb nu ook al een opgezette buik. Er is ook geen shirtje wat het kan verbergen.
Ik hoop dat het niet veel erger gaat worden aangezien ik in teamverband sport en na het sporten ook douche met het team en zij weten dat er een zwangerschap aan zat te komen bij mij.
 
Ik heb mazzel gehad. Mijn kledingstijl is vaak wat wijder zittend of zelfs nog een hooded sweater in het weekend. Maar das niet ieders stijl,en je ineens anders kleden valt ook zo op he? En spijkerbroeken? Die ben ik ook al een paar weken zat,en ben toch echt pas 18 sept uitgeteld. Stiekem jaloers op die types die gewoon bijna heel de rit hun gewone kleding aan kunnen!
 
Ik zou zeggen draag wat wijdere shirts, heb ik bij mijn 2 de ook gedaan. Ben bang dat ik dit nu weer moet gaan doen. Zorg dat je een iets hogere broek aantrekt.
En als mensen het toch denken te zien ontken totdat je het zelf wil vertellen. Heb ik ook gedaan al valt dat niet mee. Succes
 
Terug
Bovenaan