plofbuik

Wat ben ik blij te lezen dat ik hier niet alleen last van heb!! Ben nu bijna 8 wkn en waar die buik vandaan komt is een raadsel, maar ineens is hij er weer!!
Is dan wel m'n vierde zwangerschap, waarvan de 2de een buitenbaarmoederlijke, maar toch!!
Maandag een echo, dus nog even afwachten, maar vlgs mij kan dit echt niet missen!!
 
Hee meiden, ik ben na de 1e zwangerschap niet alle kilo's kwijt geraakt. En heb intussen 2 mk's erop zitten die me elk 3 kilootjes extra opgeleverd hebben. Ik verwacht ook heel snel een zichtbare bolling te krijgen.
Wat ik doe (en ik denk dat jullie dat ook best lang kunnen volhouden) is een beetje lekker shirtje; colber-jasje en een sjaaltje zo over het midden van de buik laten hangen. Dan kan je jasje open blijven; want die wil toch niet dicht. Maar dan hangt de sjaal net voor het bollere gedeelte van je buik. Lijkt heel netjes en is erg onopvallend voor die puilende buik. Voor het opgeblazen gevoel scheelt het als je een rok met elastiek kan dragen. ik weet het; het weer is er nu niet naar, maar een legging ofzo eronder is al warm genoeg. Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan