PLOP!?! Zou ik nu al mijn smurfje voelen?

Ook ik verbeeld me soms dat ik de kleine wurm al kan voelen.
Ik ben donderdag pas 13 weken maar ik voel soms echt van die plopjes in mijn buik.
Dit voelde ik ook toen ik zwanger was van mijn zoon, dit was alleen een stuk later in mijn zwangerschap omdat je dan niet weet wat je "moet" voelen.
Ik voel het alleen als ik heel stil lig en me concentreer op mijn buik.
Groetjes Marieke

Ook ik voel mijn kindje al. 2wk geleden hele kleine plopjes
en sinds gisteravond heel duidelijk.Ik ben nu 16,5wk dus de
eerste x met 14wk.Ik weet niet meer wanneer ik bij mijn zoontje
iets voelde maar nog niet zo vroeg.Dus het kan heel best.

Groetjes anita

Ik ben nu 15,5 week en doe elke dag mijn best om het hummeltje te voelen, maar volgens mij voel ik alleen nog maar mijn darmen....

Ik kijk er zo naar uit om hem te voelen, ik vind het zo stil tussen de bezoeken aan de vk.

Heb de afgelopen weken wel getwijfeld of het wel onze smurf was, maar mijn probleem is een beetje dat ik er niet echt de tijd voor neem om me erop te concentreren... Ik denk steeds achteraf: hé, was dat m nou? Maar het was vaak tijdens werk en dan ben ik snel weer met hele andere dingen bezig.

De laatste week heb ik toch wel het gevoel dat ik steeds meer begin te voelen. Ik neem er nu af en toe ook gewoon even tijd voor om te proberen te voelen wat er allemaal gebeurt...

Moet zeggen dat ik het wel fijn vindt om iets te voelen, want het duurt inderdaad toch steeds wel een hele tijd voordat je weer op controle  mag!

Terug
Bovenaan