plopjes?

A

Anoniem

Guest
hellow meiden,
ik heb morgen nod en voel vandaag geen buikpijn   borsten iets gevoelig maar niet groter tepelhof lijkt iets groetr maar beslist niet donkerder dus tja ??
verder heb ik sinds vandaag zo af en toe een soort lpoje in mijn onderbuik??
iemand hier al eens iets van gehoord??
of gevoeld kan ik beter zeggen
verder ben ik erg moe ,maar slaap al twee nachten om onverklaarbare wijze slecht
nou dat was het weer!
liefs tamaar

wat bedoel je met plopje? is dat als je dan ademd en dan zo een "plopje"voelt? haha
want dat heb k wel eens...

hihi ja ik weet niet of het is met ademen ik voel dan alsof er iets kleins open knapt t is niet pijnlijk het is alleen zo tja... lijkt alsof je zo n plopje in je oor hebt en dat dicht of open klapt alleen doet het geen pijn weet eigenlijk niet hoe ik t anders kan omschrijven
liefs tamaar

hahah ja k weet wel wat je bedoeld. k heb dat namelijk als ik bv in bed lig in een bepaalde houding dan voel k ook zo'n plopje bij t ademen. doet ook geen pijn maar is zo raar... heb k altijd links onder in mn buik.. raar he  haha.. xx

jaaaaaaaaaaaaa had da ook links onder in mijn buik
vanaf wanneer is jouw dat opgevallen dan??
mij sinds een dag of 3 geleden

ik heb dat toch best wel een tijdje.. ook  toen k nog niet bezig was om zwanger te raken.. wil jou geen vals hoop geven ofzo!!! maar wat dat zou zijn dat zou k ook echt niet weten eigenlijk... maar t geeft indd zo;n plop geluidje... misschien is t toch bij jou wat anders.. en dat t met dit allemaal te maken heeft.....groetjes

oh nee meid je maakt me geen valse hoop had dit ook niet in mijn lijstje met symptomen staan het viel me vandaag op dat ik dat had en kon dit niet en het voelde zo gek dat ik me afvroeg wat dit was
maarja ik let nu zoveel op mijn lichaam dat me geloof ik vanalles wel opvalt
hihihi liefs tamaar

okeej dan gelukkighihi.. als we er zo over nadenken allemaal is onze lichaam echt raar he.. haha.. we letten op alles..

Terug
Bovenaan