plopjes?

hoi meiden
ik heb last al paar dagen rechts onder me borst een trillend gevoel
groetjes maaike

Hoi hoi,

Nu ik zwanger ben herken ik die plopjes waar jij t over hebt,ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven,maar het zou best kunnen dat ook jij zwanger bent!

liefs Caro

hoi caro, nou dan is t nu extra spannend want had ze niet bij zwangerschapskwaaltjes geplaatst!!!
en vandaag nod maar geen duivel te zien heb wel last van mijn buik alsof ze eraan komen maar met vlagen erger en geen pijn dus dat vind ik gek!!!
plopjes vandaag iets meer dan afgelopen dagen raar maar hoop dat je gelijk hebt!!!
bedankt he!
liefs tamaar

Nou Tamaar! De grote dag is aangebroken... ga je met de pufbus mee of ga je terug naar de klusbus...   SPANNEND!!!

Zolang er nog geen duivels te zien zijn, ga je iig de goeie kant op... Ik zal voor je duimen en laat je gauw weer wat horen??

Liefs,

Tammy

Hey kabouter plop, hoe ist?

Ik had gister na het lezen van dit berichtje geen idee wat je met je plopjes bedoelde, dacht misschien je darmen en tot mijn stomme verbazing hoorde ik het gisteravond bij mezelf ook!!  Huh?! Effe een paar keer en toen was het weer weg. Zullen waarschijnlijk wel mijn darmen geweest zijn, want daar heb ik wel vaker last van, maar vond het wel frappant hoor... hahaha..

Nou, succes maar weer en plop-ze!

Greetz,

Tammy

Terug
Bovenaan