<p>Dag iedereen. </p><p>Het is zo dat ik de laatste week (waarschijnlijk door hormonen) nu begin te twijfelen of we er wel klaar voor zijn. Ten eerste lijkt het alsof iedereen me nu gewoon ziet als de "zwangere", ipv de gewone ik. Dit maakt me op zich al behoorlijk kwaad, alsook het feit dat je natuurlijk niet meer mag drinken, roken, préparé eten, enz. </p><p>En ja ik wist dit allemaal vooraf en dacht dat ik dat helemaal niet erg ging vinden, maar blijkbaar is het toch zo.</p><p>Als mijn ouders al beginnen over koosnaampjes en kinderkamer word ik zo goed als misselijk. Mijn vriend probeerde eens een kinderwagen uit en ik kon het op dat moment niet aanzien, het voelde voor mij te raar. </p><p>Nu is het zo dat wij sowieso baby's op zich niet zo leuk vinden, maar vooral al hetgeen die er achter komt. En nee ik ben niet gek, er zijn veel mensen in mijn omgeving die er zo over denken. Ik vind een baby nu éénmaal niet zo heel mooi of leuk...</p><p>Zijn er nog mensen die dachten dat ze meer gingen genieten van de zwangerschap zelf?</p>