<p>Hallo.</p><p>We hebben al een dochtertje van net 13 maanden en ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Al hebben we het er natuurlijk wel over gehad dat nog een kindje ooit welkom zou zijn, is het nu wel erg snel gegaan. We hebben 1 keer niet zo goed opgelet en omdat het de vorige keer ongeveer een half jaar duurde voordat ik zwanger was maakte ik me er eigenlijk niet zo druk om, maar nu ben ik toch zwanger.. ik vind het ook een beetje gek. Ik moet eigenlijk pas dinsdag ongesteld worden, maar ik had nog een test liggen en die was meteen dik positief. Ben nu ook zo bang dat het tweeling zou zijn ofzo, omdat er zo snel al zoveel HCG dan zou zijn dat het duidelijk door een gewone test wordt opgepikt.. Ik heb mijn man nog niks verteld, ben nog bang dat er iets misgaat en wacht even dinsdag af, maar met zon dikke positieve test is het toch wel weg duidelijk. Heeft er iemand ook kindjes zo dicht op elkaar en wat zijn je ervaringen hierbij? Aangezien ik dit nu dus nog voor mezelf heb gehouden vind ik het fijn om even hier erover te praten </p>