Je hebt nog negen maanden de tijd hè en dan zitten ze toch niet zo dicht op elkaar? 22 maanden is bijna twee jaar dan kun je met je oudste echt al wel dingetjes afspreken hoor, ze kan duidelijk maken wat ze wilt en die loopt dan bv ook zelf de trap op en af, wat het aan het eind van de zwangerschap minder pittig maakt.
Ik ben nu 35 weken zwanger van de tweede en zwanger geraakt toen de oudste 9 maanden was. Ik vind het zeker pittig en zie ook wel op tegen die eerste tijd, maar eerlijk is eerlijk... dat had ik bij mijn eerste kindje ook en uiteindelijk is dat ook allemaal goed gekomen.
Ik vond overigens de periode rond 13 maanden wel heel zwaar ook i.c.m mijn zwangerschap. Ons dochtertje kreeg toen achter elkaar vier kiezen en vier tanden, de BMR prik en een paar verkoudheden en was dus een tijd flink uit haar doen. Mogelijk zit je daar nu ook middenin en ik kan me indenken dat dat ook niet helpt... Een troost... daarna kwamen wij juist weer in een hele leuke fase terecht waarbij ze super veel leert nu en echt gaat communiceren.