poeh, wat ben ik geschrokken...

van mijn vrije val van bijna een meter!
daarna heeft mama gelijk papa opgebeld van zijn werk en zijn ze samne met mij naar een groot huis geweest voor zieke mensen. daar heeft een vriendelijke man met een lange witte jas mij onderzocht. lag ik daar halfnaakt vond het heel erg leuk moest de hele tijd lachen.. mijn ouders waren helemaal bleek van de schrik en kleureden pas bij toen die man zei dat ik gezond was. mijn mama en papa moesten nog de hele dag bijkomen terwijl ik gewoon weer doorging met mijn alledaagse bezigheden heel veel lachen, brabbelen en trappelen

en die dag ervoor had ik al mijn eten uitgespuugd en niet een beetje echt alles stonden mama en papa in de bloemenzaak en hadden niks bij zich..
gelukkig handdoek gekregen en hebben ze me even gewassen in de bleoemnzaak en op naar huis ik vond het allemaal niet erg maar mijn ouders zich maar zorgen maken

dus zeg maar tegen jullie mama en papa dat ze goed op jullie moeten letten en ook al ga je een straatje verder bleomen halen altijd luiertas en extra kleertje meenemen

groetjes noa

en ik ben al bijna 7 maanden jippie

Jeetje, wat heb jij hoog gevlogen, zeg! Dat durf ik niet, hoor. Het is veiliger in mijn mama's armen.... Die meneer ken ik ook, of zo'n zelfde meneer. Mama zei nog tegen oma dat die meneer een lekker ding was. Wat is dat, lekker ding? Kan je dat eten? Heb maar even geprobeerd, maar zijn hand was helemaal niet zo lekker!

Je moet maar tegen je mama zeggen, dat mijn mama ook wel een beetje wit geworden zou zijn, hoor, dan zeg ik tegen mijn mama dat ze altijd de luiertas mee moet nemen.

Groetjes van Laura

ps. Ik ben over twee weekjes 6 maanden, wat zijn we al groot, he!

Nou dat zal schrikken geweest zijn, ik blijf maar veilig in mijn bedje of de box liggen!
Gelukkig mankeer je niks, maar ik zou het toch maar niet meer doen als ik jou was.

liefs, Emma

ik was lekker in bad geweest...
mama had mij al een luier aangedaan
mamma draaide zich om, achter haar staat de klerenkast om een rompertje te pakken
echt heeeel kort bij want ik heb een klein kamertje
ik ben toen gedraaid heb koprol gemaakt schuin naar onderen en ben op mijn hoofd terecht gekomen en heb toen heeel hard gehuild en mama heeft mij gelijk opgetild en huilde gezellig mee. mijn huilen stopte eerder maar mama ging nog poosje door...
het ging zooooo snel fractie van een seconde!

ik wordt vast en zeker stuntman
zal mama leuk vinden..

enne laura waarom moest jij naar die man met witte jas?

Terug
Bovenaan