poeh, wat ben ik geschrokken...

Toen ik nog heel klein was, 2 weekjes op de dag af, was op een zaterdag, zag papa een abces op mijn grote teen. Dat barstte toen papa het beter wilde bekijken en toen vonden papa en mama er nog 3 op mijn lijfje. We gingen eerst naar een andere dokter, maar die stuurde ons door naar die man met die witte jas! Die meneer zei dat ik moest blijven slapen, maar gelukkig zei een  andere dokter dat dat niet hoefde, als ik dat lekkere drankje maar dronk. Dat heb ik braaf gedaan, was heeeeeeeeel lekker en toen gingen we een week lang iedere dag naar het ziekenhuis. Na twee weken was het over en deden mijn handjes en mijn voetje en mijn lies gelukkig ook geen pijn meer!

O ja... wat zijn mama's huilebalken, he, mijn mama zat ook al te huilen toen die meneer zei dat ik moest blijven slapen en een infuus moest. Ik vond het niet erg, hoor mama mocht toch ook blijven?

Groetjes Laura

Mijn mama zegt altijd dat stuntman wel heel gevaarlijk is. Ik ken die mannen in witte jassen ook. Toen ik 2 weken oud was had ik een infectie. Ik was grauw van kleur en mijn temperatuur was heel laag. Mijn mama en papa zijn toen ook naar dat grote huis gereden. De man in witte jas heeft mij helemaal onderzocht. Dat kriebelde wel hoor.
Toen moest ik blijven slapen. Ik kreeg allemaal slangetjes enzo. Mijn mama vond dat vreselijk en huilde alles bij elkaar. Toen moest ze mij daar ook achterlaten. Ik heb er 3 dagen gelegen. Maar mijn mama was echt de hele dag bij mij in dat grote huis!!! Dat vond ik wel lief. Ik lag op de coveuse afdeling. Mijn mama gaf mij zelf de fles en deed mij ook zelf wassen enzo.
Ik had het wel en beetje te doen met mijn mama hoor.
Nu moet ik op 18 juli weer naar die man met de witte jas. Ik vind hem wel grappig. Hij spreekt echt heel belgs en dat klinkt echt heel leuk. Als ik hem zie moet ik altijd lachen.

Geen duikvluchten meer maken hoor, want dat vinden papa en mama niet zo fijn!!!!
Dikke knuffel van Femke

Mijn mama heeft mij ook een keer een duik laten maken, is al wel meer dan 3 jaar geleden, maar ik was wel geschrokken hoor....spuugde daarna gelijk mijn fles bambix uit.......Ik viel trouwens van mama's bed en die is ook van papa en die is heel hoog, wel 70 cm en ik viel met mijn hoofd op  een kastje naast het bed....

hoop dat mama wat voorzichtiger is met mijn kleine zusje, want ze is nog zo klein.

groetjes Ilse

Terug
Bovenaan