Jeetje, Quinn is normaal een heel goede slaper, maar vannacht. Vanaf 1.30 uur tot 4 uur heeft hij liggen spoken. Niks hielp. Toen ik om 4 uur zijn temperatuur mat had hij 36,4. Daarvoor had ik al een deken over hem gelegd, maar dat hielp niet. Uiteindelijk hebben we hem maar bij ons in bed gelegd (op zijn aankleedkussen) en daar sliep hij al een roos. Hoe papa heeft geslapen weet ik niet want die ligt nu nog in bed. Maar ik heb evengoed amper geslapen. Tsja.... misschien heeft Quinn toch te koud gehad of is het een sprongetje. Want hij kan elke dag weer meer en hij is bijna 28 weken, dus....
We zouden vandaag gezellig naar de stad gaan en vanavond een verjaardag. Morgen ook leuke afspraken, maar ja, ik hoop dat ik het volhoudt. Nu voel ik me nog redelijk, maar of dat straks nog zo is. Heb van mezelf al veel slaap nodig, vandaar.
Dit moest ik even kwijt.
Groetjes Veerle
We zouden vandaag gezellig naar de stad gaan en vanavond een verjaardag. Morgen ook leuke afspraken, maar ja, ik hoop dat ik het volhoudt. Nu voel ik me nog redelijk, maar of dat straks nog zo is. Heb van mezelf al veel slaap nodig, vandaar.
Dit moest ik even kwijt.
Groetjes Veerle