poeh, wat een nacht

Jeetje, Quinn is normaal een heel goede slaper, maar vannacht. Vanaf 1.30 uur tot 4 uur heeft hij liggen spoken. Niks hielp. Toen ik om 4 uur zijn temperatuur mat had hij 36,4.   Daarvoor had ik al een deken over hem gelegd, maar dat hielp niet. Uiteindelijk hebben we hem maar bij ons in bed gelegd (op zijn aankleedkussen) en daar sliep hij al een roos. Hoe papa heeft geslapen weet ik niet want die ligt nu nog in bed. Maar ik heb evengoed amper geslapen. Tsja.... misschien heeft Quinn toch te koud gehad of is het een sprongetje. Want hij kan elke dag weer meer en hij is bijna 28 weken, dus....
We zouden vandaag gezellig naar de stad gaan en vanavond een verjaardag. Morgen ook leuke afspraken, maar ja, ik hoop dat ik het volhoudt. Nu voel ik me nog redelijk, maar of dat straks nog zo is. Heb van mezelf al veel slaap nodig, vandaar.
Dit moest ik even kwijt.
Groetjes Veerle

Hallo,
Nou ik wou net een topic openen over de nacht. Jeetje zeg joany kwam altijd al s'nachts maar meestal maar 1 keertje maar nu komt ze om de 2uur! vanacht was het dus 01.00uur 03.00uur 05.00uur en om 07.00uur weer wakker!!!! ben gebroken!   ik geef borstvoeding maar heb haar net een flesje kv gegeven nu slaapt ze en ik ben natuurlijk wakker want heb nog een zoontje van 5jaar en ik moet nog vanalles inpakken want donderdag gaan we verhuizen!
ik weet dus wat je bedoeld ben ook gesloopt ik weet niet wat ik moet doen zodat ik eindelijk! eens kan slapen ik heb al in geen 5 maanden meer dan 5uur slaap gehad per nacht.

hopelijk gaan onze kleintjes weer lekker slapen 'snachts.

groetjes,
marike

Hoi Marike,
hoe oud is je kleine? 5 maanden? Hier is het maar 1 nachtje geweest nu (en natuurlijk  al eerder ook wel eens), maar niet zoals bij  jou elke nacht. Ik snap dat je helemaal gesloopt bent.  
Wij deden hier om en om voeden. Ik ging om 20.30 uur naar bed, papa deed dan de fles om 23 uur en ik weer de nachtvoeding. Zo kwamen we beide aan veel uren slaap. Soms sliep ik ook  overdag een beetje bij.  
Maar dat gaat met BV natuurlijk moeilijker (om en om de fles geven), maar misschien is er toch een weg in te vinden.
Heel veel succes.
Groetjes Veerle

wat vervelend dat jullie zo'n beroerde nacht achter de rug hebben. Sanne van mij werd vanmorgen om 6 uur wakker door een poepbroek, maar sliep daarna weer verder gelukkig.

ik hoop dat jullie vanacht weer lekker door kunnen slapen!

Trouwens, wat een goed idee om het aankleedkussen in bed te leggen :)

Groetjes, Tess.

Hoi,
die tip kregen we hier van de kraamverzorgster. Daardoor is het toch een bedje in een groot bed en is kans kleiner dat het dekbed erover heen gaat of dat je zelf op je kleine gaat liggen. Nu lukt dat hier zowiezo al niet, want ik slaap dus echt niet goed als Quinn in bed slaapt. Is overigens pas 2x gebeurd en daar wil ik het bij laten....
Het gaat redelijk nu met mij. We gaan dadelijk evengoed naar de stad. Heb er ook wel zin in. Even iets anders.
Groetjes Veerle

Heyyy Veerle.

Mooi balen zo`n nacht ja!
Hier was het rustig vanacht maar heb ik slecht geslapen.
We denken natuurlijk als de ukkie`s niet kunnen slapen dat er iets is maar misschien kan het zo ook wel eens voorkomen zonder dat er iets is.
Ik weet het niet hoor!
Maar goed er zit bij jullie dus weer een sprongetje aan te komen?
Ik hoop dat het mee zal vallen.
Is het geen spannend weekend voor jullie?
Ik las ergens dat je je NOD had en je vage klachten had.
Ik zal voor je duimen!!
Het zou wel erg leuk zijn.
Succes meid en hopelijk kun je vanacht slapen als een roosje!

Liefs Mikkie.

Hee Veerle,

Balen zo'n nacht, zeker als je dat helemaal niet meer gewend bent.
Nog geen tandjes in aantocht?
Nou hopen dat hij het maar bij 1 onrustig nachtje houd en vannacht gewoon weer lekker slaapt.
Gezellig hoor een middagje shoppen, dat is nooit verkeerd!!

groetjes Sonja

Hoi,
die tanden die heeft hij al. Wel 2. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Het shoppen was wel gezellig.
Mikkie, ik heb idd mijn NOD vandaag. Maar omdat ik nog maar 1x een echte cyclus heb gehad (die was 31 dagen) ga ik er van uit dat het ook best later kan zijn. Heb nog niet de behoefte om te testen. Wacht nog even af. Maar hoe lang ik dat volhoudt weet ik nog niet.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan