poeh, wat een nacht

he veerle
vermoeiend nachtje dus.hopelijk gaat het vanacht beter.ik heb momenteel ook korte nachtjes.niet door boas,maar door mijn man hihi.die heeft avonddienst deze week en was savonds om 1 uur pas thuis.ik lag dan al wel op bed,maar werd wel steeds wakker en voor hij gegeten en gedouchd had waren we weer een uur verder.ik kan t op zich goed hebben,en boas slaapt gelukkig tot een uur of 8,maar ik ben wel blij dat het weekend is.
spannend heej,dalijk ben je gewoon al zwanger.ik niet deze keer.op naar de volgende ronde.
groetjes kari

Vervelend meiden, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben...

Bij ons had de oppas het schema door de war gegooid door te gaan wandelen met etenstijd...nou ja wandelen...de hond uitlaten, was namelijk droog en dat is ook wel prettig als je met 2 kids de deur uit moet, maar ja Naomi dus lekker in de wagen met dat gekletter op de regenhoes...diep in slaap...
Uiteindelijk ruim 1,5 uur later dan anders de fles gehad en daardoor vannacht ook danig in de war...kwam ineens om 3 uur....

Nou is dat niet zo erg, maar ik had tot 23 uur gewerkt en moest om 8 uur weer op mijn werk zijn voor de volgende dienst....grr en toen moest de oudste (3,5 jaar) ook nog plassen om 4.30...kan ze altijd zelf, behalve snachts....

nou ja was niet helemaal mezelf vandaag op mijn werk, maar ben nu weer klaar wakker....wordt nog wat als ik straks wil gaan slapen...

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan