poeh zwangerzijn had ik me anders voorgesteld

Klopt!! niet iedereen begrijpt t!
Ik durf ook haast niks meer te zeggen of een beetje te klagen!

Ik heb me er ook heeel lang op verheugd en dan nu is het zo ver en ik vind eigenlijk het hele zwanger zijn helemaal niet zo leuk !

Maar ja dat mag je natuurlijk niet zeggen!
Nu ik aan het einde begin te raken zeg ik steeds tegen mezelf nog 8 weekjes en dan is mijn lichaam weer van mezelf.. en heb ik eindelijk......,, mijn mooie kindje.

Wat ik wil zeggen is.... ik snap het helemaal!!! je bent niet de enige
Kus amanda

Heel herkenbaar!!!

Vooral die lichamelijke kwaaltjes zoals dat gammele bekken. Rustig aan doen... tsjah, eraan toegeven dat je momenteel gewoon bejaard bent terwijl je normaal de tour de france wel kan fietsen bij wijze van spreken das best wel moeilijk.

Tuurlijk we krijgen er wat moois voor terug, en ik wil niet heel negatief overkomen maar ook ik ben super blij als het er allemaal weer op zit en m'n ouwe ik ook weer terug is.

Sterkte meid! Zet 'm op die laatste weken xxx

Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan :) daar heb je helemaal gelijk in. Denk dat de laatste loodjes het zwaarst voor je wegen dat is wel zonde.
Ik kan alleen optimistisch zeggen. Goed of kwaad schiks het einde is in zicht.

tnx meiden voor jullie reacties doet me goed... en over 9 weekjes heb ik er 9 maanden opzitten van ziek zijn en ellendig voelen en dan kan ik jaren genieten van mijn zoontje en mijn man..

succes met jullie zwangerschappen meiden (K)

Terug
Bovenaan