Poepen tijdens het bevallen !!!

Zijn er nog meer vrouwen die dit genante gebeuren hebben meegemaakt? Bij mee gebeurde het bij de tweede toen ik mocht persen. Ik riep nee ik moet poepen... ja geef niet dat hoort erbij zeiden ze, doe maar. Daar stond een zuster, huisarts, kraamzuster en me man bij! Het zal er dan misschien wel bij horen, maar hallo doe ik toch liever alleen. Hoop bij deze bevalling hier geen last van te hebben. Zou ik nog naar de wc kunnen tijdens de weeen of is dat niet verstandig?

greets
 
Als je moet dan moet je.... Volgens mij gebeurde het bij mij ook, maar was daar helemaal niet mee bezig. Ik was alleen maar bezig met het kind eruit krijgen.....

 
Ik had dat ook tijdens mijn bevalling. Als je darmen vol zitten dan word dit door het kindje naar buiten gedrukt, die moet langs je darm.
Hier doe je niets aan. Hoort erbij en je bent echt niet de enige hoor. Dus schaam je niet!
 
Ik ben 2x bevallen en tot 2x toe deed mijn lichaam dat zelf, de hele zwangerschap kon in niet naar de wc behalve vlak voor de bevalling kwam werden even mijn darmen geleegd. Was wel netjes van mijn lichaam vond ikzelf.

Deze keer is het afwachten.
 
ik heb het zelfde gehad wat heb ik me geschaamt ik zei moet echt poepen en de vk zei dan doe je dat maar hier je moet gaan persen nou vond dat niet fijn en hoop ook niet dat ik het nog een keer mee maak

groetjes tamjoh
 
Hier 4x bevallen en 4x niet gehad.
Nou heb ik het fijne 'voordeel' dat ik vanuit mijn tenen ga lopen spugen als ik beval, dus er zit ook gewoon niks meer in mijn hele lijf tegen de tijd dat ik mag persen.
Das dan ook het enige positieve aan al dat spugen ;-)
 
Hoort erbij, veel vrouwen hebben niet eens door dat het gebeurt (hebben wel iets anders aan hun hoofd). Verloskundige legt een nieuw matje onder je billen en schenkt er verder geen aandacht aan.
Je niet over schamen, hoort nou eenmaal bij een bevalling.
 
Terug
Bovenaan