Poepen tijdens het bevallen !!!

hier ook, 1e bevalling heb ik er zelf niet eens wat van gemerkt, dit hoorde ik pas na de bevalling.
2e bevalling merkte ik het wel, maar vond het niet eens zo erg.
en verloskundige, kraamverzorgsters en andere mensen die bij de bevalling zijn hebben dat al zo vaak gezien! die vinden dat echt niet vies of raar hoor! en mijn man ging er ook echt niet naar kijken.

de mensen die dit moeten verschonen hebben zelf voor dit beroep gekozen, en weten ook dat dat erbij hoor.
 
Hallo,

Bij mijn eerste bevalling gebeurde het niet,maar bij mijn tweede kwam het gewoon tijdens een wee.Ik had al wat persdrang en dan duwt de baby het mee naar buiten.

Op dat moment merkte ik het wel,maar het zou me wat.De verloskundige zegt er niets van en mijn man zoekt het maar uit.
Het stonk wel behoorlijk,want door de hormonen was het een beetje dun.

Naderhand kon ik er met mijn man wel grapjes overmaken.Hij snapt ook wel dat je daar geen controle over hebt.

Succes!
 
haha,ja bij mijn 2 bevallingen ook gepoept ,ze zeggen toch ook dat als je moet persen dat je net moet doen als je moet poepen,ik heb me er niet erg druk om gemaakt het hoort erbij.
 
Gepoept bij alle drie en hoort erbij. Jammer voor degene die erom heen staan. Hadden ze ander werk moeten uitkiezen als ze daar niet tegen kunnen. Ik kan me er totaal niet druk om maken.
 
hahaha heerlijk al die luchtige reacties. Had ik nou net ff nodig. Voor mijn man schaam ik me niet hoor. Die heeft alles al van me gezien. Ik zei nog tegen hem als het weer gebeurd ga jij er maar even voor staan. Nou ja laat maar lekker komen dan als het moet.
 
volgens mij mag je niet eens naar de wc om te poepen als je weeen hebt .... dat staat gelijk aan persdrang.
Dus ik zou het niet doen.
En maak je er niet te druk over. Hoord erbij. Een goede verloskundige zorgt ervoor dat het meteen opgeruimt wordt zodat je er niks van merkt.
 
Bij mij kwam het gelikkig een half uur voor ik mocht persen op de wc er uit. Zit toch nog verschil in persdrang en moeten poepen. Maar anders is het niet anders... Kun je moeilijk binnen houden!
 
Terug
Bovenaan